wtorek, 8 września 2020

Wydawnictwo Egmont Komiks pt.: „Smerfy na letnisku. Tom 27” - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o komiksie pt.: „Smerfy na letnisku. Tom 27”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.








Każdy, nawet smerf, ma czasem wszystkiego dość i czuje się przepracowany. Tak stało się nawet z Pracusię który miał dość ciągłej pracy. Papa Smerf zalecił mu wakacje, na które smerf się udał. Wybrał piękne góry. Jakie przeżyje tam przygody?



Historia ciekawa, wciągająca. Nie tylko bawi, ale również pokazuje, że każdy ma czasem dość wszystkiego, że każdy czasem musi odpocząć, aby nabrać siły do dalszej pracy.



Ilustracje ładne, kolorowe, przyciągają wzrok i zachęcają do poznania treści.



Smerfy są dla mnie ponadczasowe. Uwielbiała je w dzieciństwie, a teraz bardzo lubią je moje dzieci. Z przyjemnością czytamy każdy nowy komiks o tych uroczych, niebieskich stworzeniach. Polecamy :)


Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Egmont oraz FB Egmont Polska.


Smerfy na letnisku. Tom 27

8 komentarzy:

  1. Komiksow nieclubimy ale smerfy sa fajowe

    OdpowiedzUsuń
  2. Smerfy odkąd pamiętam oglądałam i miłością do nich zaraziłam i dzieci . Ciekawe te komiksy

    OdpowiedzUsuń
  3. Bajka która wciąga czytelnika jak i również łączy pokolenia Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubimy smerfy od zawsze.
    Byliśmy nawet na przedstawieniu w Arenie....fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Smerfy znamy i kochamy więc chętnie je oglądamy ale tez i czytamy. Fajny ten komiks.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nasze kochane Smerfy nigdy nam się nie znudzą,komiks z ciekawymi przygodami niebieskich stworków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ponownie fajny komiks dla dzieci ze Smerfami

    OdpowiedzUsuń