czwartek, 3 września 2020

ARA Szczecin Płyn do mycia i konserwacji paneli podłogowych Agata - Opinia

 

Zapraszam na opinię o płynie do mycia i konserwacji paneli podłogowych Agata, jaki otrzymałam od firmy Ara Szczecin.






Płyn AGATA przeznaczony jest do czyszczenia i konserwacji paneli oraz wszelkich powierzchni drewnianych, również nielakierowanych: podłóg, boazerii, szaf, listew. Osobiście używałam go do mycia paneli i zdał egzamin na 6+. Doskonale radzi sobie z wszelkimi codziennymi zanieczyszczeniami pozostawiając panele czyściutkie. Na ich powierzchni pozostaje delikatna warstwa, która działa ochronnie, a jednocześnie nadaje panelom ładny połysk. Duży plus za fakt, że warstwa ochronna nie jest bardzo śliska, co często się zdarza w przypadku podobnych produktów.

Zapach jest bardzo przyjemny. Unosi się w całym pomieszczeniu podczas mycia podłogi i pozostaje w nim na dłuższy czas. Jest średnio intensywny, doskonale wyczuwalny, a jednocześnie nieprzytłaczający.

Płyn AGATA jest produktem ekologicznym i bezpiecznym w stosowaniu.

Moim zdaniem płyn ma same zalety i z wielką przyjemnością polecam.



Zalety:

  • Skuteczny.

  • Śliczny zapach.

  • Nabłyszcza.

  • Ekologiczny.

  • Bezpieczny w użyciu.



Wady:

BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę ARA Szczecin oraz na FB.


Płyn do mycia i konserwacji paneli podłogowych Agata

13 komentarzy:

  1. Nie znam ale opinia zacheca do kupna

    OdpowiedzUsuń
  2. Panle mam coś drewnianego tez sie znajdzie , dobrze wiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie przetestuję ten płyn do paneli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam ale z chęcią przetestuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Aktualnie mam onnynprodukt ale ten mnie również zaciekawił Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego płynu . Z pewnością przykuwa uwagę ze jest to środek ekologiczny,

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam okazję przetestować kilka środków z tej firmy i również mogę polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. na pewno przyda się w domu do sprzątania

    OdpowiedzUsuń
  9. W zakresie dbania o czystość w domu staram się wybierać produkty wysokiej jakości, z dobrym składem a przy tym w dobrej cenie. Zobacz na tej stronie w jakie środki warto zainwestować. Są nie tylko skuteczne ale i bezpieczne dla naszego ciała i zdrowia. A do tego można je kupić w większości sklepów, w rozsądnych cenach.

    OdpowiedzUsuń
  10. A może taki płyn https://ludwikekologiczny.pl/ludwik-ekologiczny-plyn-uniwersalny-plyn-uniwersalny/ ? Ja nim myje w domu prawie wszystko. Przekonał mnie skład, mam wrażliwą skórę i wiele środków czystości ją dodatkowo podrażniało. Tu nic się takiego nie dzieje a powierzchnie są czyste błyszczące.

    OdpowiedzUsuń
  11. Postawmy na towary ekologiczne - one są dla nas bezpieczniejsze i bardziej przyjazne dla środowiska. Na https://www.inco.pl/dzialalnosci/domowe-srodki-czystosci można znaleźć produkty, które spełniają te kryteria. Uważam, że są najlepszym rozwiązaniem

    OdpowiedzUsuń