poniedziałek, 9 marca 2020

Wydawnictwo NieZwykłe Książka pt.: "Phenomenal X"- OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Phenomenal X”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa NieZwykłego.



Anna ma dość tyrani ojca, który nie znosił żadnego sprzeciwu i wiecznie ją kontrolował. Chce zacząć żyć na własny rachunek, a jedyna możliwość, aby tak mogło się stać, jest ucieczka do siostry ojca.
Xavier znany wszystkim jako Phenomenal X ma za sobą ciężką przeszłość. Wychowany na ulicy, trafiłby na dno, gdyby nie trafił na pewne małżeństwo, które zamiast wezwać policji, kiedy chciał okraść ich restaurację, postanowili dać mu szansę. Dzięki pracy, dachu nad głową, jakie mu zaoferowali, dziś jest tym, kim został. Otrzymaną szansę wykorzystał, a obecnie jest gwiazdą profesjonalnego wrestlingu, osobą której boją się inni mężczyźni, a kobiety pragną zdobyć, chociaż na kilka chwil.
Poznają się w samolocie. Udają się do tego samego miejsca, choć każdy w innym celu. Anna, nie ma pojęcia, kim jest, a jego zaczyna fascynować kobieta, która nie próbuje go schwytać w swoje sidła. Mężczyzna nie zamierza zniknąć z jej życia, proponuje przyjaźń. Od samego początku ciągnie ich ku sobie, a przyjaźń dość szybko okazuje się, nie tym, czego chcą. Czy „niegrzeczny” mężczyzna ma coś do zaoferowania dla kobiety typu Anna? Czy kobiecie uda się rozpocząć nowe życie? Co połączy tę dwójkę? Czy mogą, chociaż marzyć o wspólnej przyszłości? Czy ojciec Anny pozwoli jej tak po prostu odejść?

Opis książki bardzo mi się spodobał. Miałam do niej wielkie oczekiwania i ani trochę się nie zawiodłam. Historia wciągnęła mnie od samego początku. Była ciekawa, momentami zabawna, momentami zaskakująca, wywołująca wiele emocji.

Bohaterowie ciekawi, realistyczni. Anna próbuje zapomnieć o przeszłości, zacząć samodzielne życie, jednak nauki, jakie wpajał jej ojciec, nie da się tak szybko zapomnieć. Na dodatek szybko traci pierwszą pracę, na dodatek nie z własnej winy.
Xavier ma za sobą bardzo ciężkie dzieciństwo. Wspomnienia, które czytamy w książce, łamią serce, sprawiają, że mamy łzy w oczach. Mężczyzna lubi jednorazowe przygody, często bywa chamski, zimny. To jednak tylko pozory, a w środku skrywa się zupełnie inna osoba.
Oboje polubiłam, chociaż to Anna bardziej skradła moje serce. Mocno jej kibicowałam, a momentami wściekałam się na zachowanie Xaviera.

Książka pt.: „Phenomenal X” zdecydowanie mi się podobała. Przeczytałam ją z wielką przyjemnością, wywołała mnóstwo emocji, przeżywałam ją razem z bohaterami. Osobiście nie mogę doczekać się kolejnego tomu, a Wam polecam ten.



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo NieZwykłe oraz na FB.


10 komentarzy:

  1. Recenzja poczytana więc z pewnością bym książkę poczytała Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi ciekawie chętnie przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyczerpujaca jest ta recenzja, książka warta przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna książka z okładką Mężczyzna albo z nagim torsem albo muły pokazane,jakoś nie przemawiają za mną takie książki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapowiada się bardzo ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  6. Może się skuszę na ten erotyk,bo dość kusząco się Aniu zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  7. panie na pewno chętnie książkę przeczytają

    OdpowiedzUsuń
  8. Dość ciekawie się zapowiada ta książka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejna książka która bardzo chce przeczytać..dziękuję za super recenzje

    OdpowiedzUsuń