czwartek, 21 lutego 2019

Wydawnictwo WasPos Książka pt.: "Korpomisie” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Korpomisie”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa WasPos.



Czy istnieją bajki dla dorosłych? Zdecydowanie tak, a książka pt.: „Korpomisie” jest tego doskonałym przykładem.


Miś Bombo skończył tylko szkołę podstawową, jednak nie zamierza się tym faktem dołować. Wie, czego chce od życia, a marzy mu się ogromna kariera. Nie zawsze zachowuje się tak, jak powinien, a droga do celu bywa ciężka. Dzięki swej mądrości i sprytowi pnie się po szczeblach kariery. Czy dotrze do celu?

Książka napisana bardzo ciekawie. Nie jest to tylko zwykła opowieść, to książka, z której możemy dużo się nauczyć, wyciągnąć wiele wniosków, aby nie popełniać w pracy błędów. Skłania do przemyśleń, chwili zastanowienia nad tym, jak wygląda nasza droga na szczyt.

Tekst ciekawy i zrozumiały.

Według mnie książkę warto przeczytać i polecam.



Zalety:
  • Ciekawa.
  • Wciągająca.
  • Pouczająca.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa WasPos oraz na FB.

Książeczkę pt.: „Korpomisie” znajdziecie TU.

13 komentarzy:

  1. Hmm chyba warto ją przeczytac pouczająca jak widze i skłaniająca do przemyśleń

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawa książka, myslę, że każdy z nas powinien ja przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, myślę że możecie spodobac

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna ta książka. Zachęca do zastanowienia się ,co tak naprawdę się liczy, co sprawia nam szczęście, jak należy postępować

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa ksiazka moze i tym razem skusze sie i siegne po nią.

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka warta przeczytania i sklaniajaca do refleksji, więc jestem na tak

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś innego do poczytania...nie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bajka dla dorosłych brzmi ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Książka,która nie jest rutyną.Dlaczego dorośli nie mogą mieć bajek? Ależ ona mnie zaintrygowała :)

    OdpowiedzUsuń