środa, 6 lutego 2019

Wydawnictwo Egmont Książeczka pt.: „Moje pierwsze 100 zwierząt” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Moje pierwsze 100 zwierząt”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.







W książeczce znajdziemy aż 50 okienek. Szczerze powiedziawszy, samo to wystarczy, aby maluch był zachwycony. Dzieci lubią niespodzianki, a właśnie odkrywanie co jest pod okienkami, jest niespodzianką, rozbudzaniem wyobraźni, ciekawości i wspaniałą zabawą.

Znajdziemy w niej ogromną ilość różnorodnych zwierząt. Dziecko pozna ich nazwy, zobaczy, jak wyglądają, dowie się, gdzie mieszkają i wiele więcej.

Są w niej różne zagadki i zadania. Proste, dostosowane do najmłodszych, a przy tym bardzo ciekawe, zachęcające do poszukiwania, odgadywania, odkrywania okienek.

Ilustracje są ładne. Przyciągają wzrok, zachęcają do oglądania książeczki.

Książeczka jest większa, co sprawia, że dziecku łatwiej z niej korzystać. Strony dość grube, kartonowe, wytrzymałe nawet przy częstym używaniu. Okienka się nie urywają, nie targają, gdy są wielokrotnie otwierane i zamykane przez małe rączki.

Warto zapoznawać z książkami dziecko od najmłodszych lat. Seria „Moje pierwsze.....” to książeczki dla najmłodszych, z otwierającymi się okienkami i sztywnymi, kartonowymi stronami. Zabawa i nauka w jednym, czyli to, co moim zdaniem dla dziecka najlepsze. Zdecydowanie polecam.



Zalety:
  • Nauka i zabawa.
  • Aż 50 okienek.
  • Grube, kartonowe strony.
  • Piękne ilustracje.
  • Zadania, zagadki.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont  oraz FB Galaktyka Czytelnika.


Książeczkę pt.: „Moje pierwsze 100 zwierząt” znajdziecie TU.

13 komentarzy:

  1. Super książeczka moje dzieciaki takie lubiły i nawet dalej lubią

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna książeczka, dzieci dzięki niej poznają i zapamiętają wygląd zwierząt

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne ciekawe kolorowe...czego chcieć więcej???
    TEMATYKA TEŻ BARDZO WAŻKA.
    WARTO KUPIĆ DLA MALUSZKA

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wydana, kolorowa, pełna ilustracji książeczka. Dzieci poznają świat zwierząt, nauczą się je rozpoznawać, nauczą się nowych słówek. Same zalety

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna książka, która zachwycilaby młodsze córeczki, bo bardzo lubią zwierzątka

    OdpowiedzUsuń
  6. Super napewno lubiana przez niejedne dziecko

    OdpowiedzUsuń
  7. dziecko jak już widzi jaką kolwiek ksiązeczkę to chciałby ja mieć a co dopiero o zwierzątkach

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna sprawa z tymi ksiazeczkami, ucza dziecko i swoim wygladem przyciagaja uwage do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo stron,piękne ilustracje,twarde solidne ,jak dla mnie niezniszczalne nic dodać nic ująć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealna książeczka dla maluszków :) Małe rączki poradzą sobie z okienkami,dziecko się uczy poprzez zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. na początek nauki o zwierzetach fajna książka

    OdpowiedzUsuń