piątek, 22 lutego 2019

Wydawnictwo Arkady Książeczka pt.: "KOKI I WARKOCZE. Fryzury dla dziewczynek” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt „KOKI I WARKOCZE. Fryzury dla dziewczynek”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Arkady.







W książce znajdziemy aż 24 różnorodne fryzury dla dziewczynek. Są takie, które doskonale zdadzą egzamin na wielkie wyjścia i takie, co śmiało, można wykorzystać, na co dzień.

Każda fryzura jest opisana krok po kroku. Opisy są jasne i zrozumiałe, z ich pomocą zrobienie danej fryzury przestaje być bardzo skomplikowane.

Zdjęcia ładne, wyraźne. Doskonale obrazują dany etap tworzenia fryzury.

Jeśli chcesz stworzyć coś ciekawego, z włosków swojej córki to książka jest dla ciebie. Ze swojej strony z przyjemnością polecam.


Zalety:
  • 24 różne fryzury.
  • Dokładny opis krok po kroku.
  • Ładne zdjęcia.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Arkady oraz na FB.

Książkę pt.: „KOKI I WARKOCZE. Fryzury dla dziewczynek” znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Oj bardzo fajna książka , mojej by sie spodobała i codziennie by chciał inna fryz :) szkoda że ma takie cieniutkie włoski i nie każda y dla niej była

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda ze nie umie zaplatac dokładnie ladnie

    OdpowiedzUsuń
  3. 24 fryzury to jest w czym wybierać z pewnością każda ładnie się prezentuje , książka jest przydatna

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ,bardzo fajna z tego co czytam recenzje

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa ksiazka wedlug mnie!
    Przydatna i pomocna w zrobieniu fajnej fryzurki dziewczynkom.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna, warto mieć bo czasem ciężko wymysleć ciekawą fryzurkę

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna książeczka bardzo przydatna

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo z chęcią bym smama w nią zajrzała

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna książka, która bardzo by mi się przydała, bo u nas są trzy córeczki i brak mi pomysłów na ich czesanie

    OdpowiedzUsuń
  10. Super książka dla rodziców którzy maja córki. Ja niestety mam dwóch synów wiec by mi się nie przydała. Widać że jest zrozumiale napisana i poparta zdjęciami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomocna książka dla mam córek

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealny poradnik dla każdej mamusi ,która ma w domku córcię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. czesaniem włosów córki zajmuje się żona pewnie jak będzie miała długie włosy książka się przyda

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż żałuję że nie mam córeczki 😁😁

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała książka dla mnie :) Muszę koniecznie poćwiczyć fryzury,jak córcia podrośnie będzie jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń