środa, 20 lutego 2019

CUKRY NYSKIE Ciastka fit&free - OPINIA


Zapraszam na opinię o ciasteczkach fit&free, jakie otrzymałam od firmy Cukry Nyskie.






Ciasteczka otrzymałam w trzech smakach:

  1. O smaku cytrynowym.
  2. O smaku czekoladowym.
  3. O smaku waniliowym.


Wszystkie trzy smaki są pyszne, ale moim zdecydowanym faworytem są waniliowe.

W każdym opakowaniu znajdziemy 120g. Ilość idealna na długi film :).

Rozpływają się w ustach.

Ciasteczka zostawione na później nie nabierają wilgoci, nie robią się miękkie i papkowate.

Nie zawierają cukru. Można je podać osobą, które cukru nie mogą spożywać. Są znacznie zdrowsze, a zjedzenie ich na diecie odchudzającej nie wywoła ogromnego poczucia winy.

Smaczne, bez cukru, w różnych smakach. Według mnie ciasteczka pyszne, idealne na małe co nieco czy deser. Polecam.



Zalety:
  • Pyszne.
  • Bez cukru.
  • Trzy różne smaki.
  • Rozpływają się w ustach.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę CUKRY NYSKIE oraz na FB.

15 komentarzy:

  1. Ciasteczka dla mnie (mam cukrzycę 😐) z tymi ciasteczkami mogła bym zgrzeszyć 😉 I jeszcze w trzech pysznych smakach

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszne smaki i z chęcią bym spróbowała każde po kolei 🙂 Do tego zaletą ich jest to, że nie zawierają cukru

    OdpowiedzUsuń
  3. Co prawda nie przepadam az tak za słodkościami ale takie bez cukru idealne dla dzieci , ona maja cos pysznego a skoro bez cukru to i zdrowsze na ząbki

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak pyszne ciasteczka sama rozkosz

    OdpowiedzUsuń
  5. apetyczne, a różnorodność smaków zachęca do skuszenia się

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma u bas tych ciastek A strasznie jestem ich ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze ich nie jedliśmy. Skoro są bez cukru to może się na nie skuszę . A do tego jakie smaki jeszcze mamy do wyboru.

    OdpowiedzUsuń
  8. Smaczne i bez cukru,lepszej wersji ciasteczek nie może być :) Czasem ściska,żeby coś słodkiego spałaszować a tu mamy bez wyrzutów sumienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z pewnoscia smaczne. Fajna wersja bez cukru czyli zupelnie dla kazdego.

    OdpowiedzUsuń
  10. w trzech smakach warto by było wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś dla mnie absolutnie...aż 3 smaki...mniam

    OdpowiedzUsuń
  12. każdy lubi od czasu do czasu zjeść ciastka a te przy okazji są zdrowe

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam przekąski w takiej postaci,mniam mniam wyglądają apetycznie.

    OdpowiedzUsuń