czwartek, 27 września 2018

Wydawnictwo RM Książka pt.: ”Robert Lewandowski. Najlepsze bramki” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Robert Lewandowski. Najlepsze bramki”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa RM.






U mnie piłka nożna, a przede wszystkim Robert Lewandowski nadal „na czasie”, tak więc książka została przyjęta z ogromnym zachwytem.

Książka to skarbnica wiedzy o Lewym. Poznamy jego historyczne gole, największe sukcesy, spotkania.

Tekst bardzo ciekawy i to już dla mojego sześciolatka. Nie miał problemów, ze zrozumieniem co mu się czyta.

Zdjęcia w książce zachwycają. Jest ich dużo, są różnej wielkości oraz przedstawiają nie tylko Roberta Lewandowskiego.

Moim zdaniem książkę powinien posiadać każdy fan Roberta Lewandowskiego, zarówno ten całkiem mały, jaki taki dość duży. Polecam.


Zalety:
  • Ciekawa.
  • Zrozumiały tekst.
  • Piękne, różnorodne zdjęcia.
  • Dużo ciekawostek o Robercie Lewandowskim.



Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa RM oraz na FB.

Książkę pt.: „Robert Lewandowski. Najlepsze bramki” znajdziecie TU.

17 komentarzy:

  1. Dla mojego fana napewno bybsie spodobała

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna ale nie dla mnei bo ja za takimi nie przepadam , ale dla fana idealana

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna książka - idealna na prezent dla fana piłki nożnej

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka ciekawa dla fana na urodziny lub bez okazji z pewnością zachwyci

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj nie lubie pilki nic dla mnie ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla fana Lewego super opcja, zwłaszcza, że są w niej super zdjęcia i dużo informacji

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mojego było by super Ania Gabri

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas w domu nie ma aż takich miłośników piłki, ale pewnie niejeden i mały i duży kibic byłby zachwycony tą książką 🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie przeczytam jak tylko spotkam

    OdpowiedzUsuń
  10. Synek lubi sobie pograć w piłkę. Lewego oczywiście zna i nawet karty z nim zbiera. Może by mu się spodobało jak bym mu poczytała.

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej zachwycony byłby mężuś. ..fan piłki nożnej 😁😁😁

    OdpowiedzUsuń
  12. Najstarsza corka gra w pilke,wiec mysle,ze by jej przypadla do gustu i z zaciekawieniem by się z nia zapoznala

    OdpowiedzUsuń
  13. jak to w życiu bywa Lewy miał swoje wzloty i ciężkie upadki książka może być fajnym prezentem

    OdpowiedzUsuń
  14. Extra książka dla miłośników sportu

    OdpowiedzUsuń
  15. Lewandowskiego chyba każde dziecko kojarzy w tym moja córka Wiktoria,tylko Lewy i Lewy.Książka musi być fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Każdy chyba zna R.Lewandowskiego :) Skoro jest o nim książka to musi i jest ważną postacią w polskim sporcie :)

    OdpowiedzUsuń