piątek, 7 września 2018

Wydawnictwo Kobiece Książka pt.: "Łzy Tess” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Łzy Tess”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Kobiecego.





Tess ma dość poukładane życie. Zaczyna karierę na rynku nieruchomości, ma mężczyznę, z którym chce związać się na całe życie. Pozornie szczęśliwa, choć w głębi serca marzy o ostrych zabawach w łóżku, jednak Brax ma inne zdanie na ten temat. Na pierwszą rocznicę zabiera ją do Meksyku. Ma być wspaniała przygoda, odkrywanie nowych ternów, godziny miło spędzone w łóżku – jest strach, poniżenie, ból. Tess zostaje porwana i to początek jej koszmaru.

Ma bardzo silną osobowość, nie chce się poddać, co po części jej pomaga, ale i przysparza wielu problemów. Stawia się swojemu porywaczowi, jest agresywna, bije go, a dzięki temu nie udaje mu się jej zgwałcić. Zostaje jednak wielokrotnie, dotkliwie pobita. Sprzedana, a dokładniej dana w prezencie bogatemu mężczyźnie, szuka możliwości ucieczki, zakończenia koszmaru. W nowym domu poznaje dziewczynę, z którą się zaprzyjaźnia, nie rozumie dlaczego „służąca” tak dobrze mówi o swoim panu, broni go. Tess nie rozumie własnego ciała. Choć mózg krzyczy, że chce od Q trzymać się jak najdalej, jej ciało reaguje na niego. W pewnym momencie udaje jej się uciec. Myśli, że to koniec, że najgorsze już za nią, jednak ucieczka okazuje się jeszcze gorszym koszmarem. Mężczyzna w którym widziała wybawiciela, okazuje się jej katem, zostaje brutalnie zgwałcona, jednak jej „pan” przychodzi jej na ratunek. Q skrywa wielka tajemnicę. Nie chce krzywdzić, chce im pomóc, naprawić kobiety, które inni zniszczyli.

Czy można zakochać się w człowieku, którego uważa się za swojego oprawcę? Czy Q odda wolność Tess? Czy dziewczyna wróci do „normalnego” życia? Jaki sekret skrywa Q?

Książka, która mnie wchłonęła całkowicie i to od pierwszych stron. Dużo scen erotycznych – pozytywnych i koszmarnych (np. gwałt po ucieczce Tess). Dużo akcji sprawiającej, że nie można się od książki oderwać. Poznamy nie tylko zwykłą historię. Zobaczymy również jak, wygląda świat handlu ludźmi, dowiemy się co, czuje kobieta, której ktoś zabrał wolność, zmienił całkowicie świat, uwięził, traktował jak rzecz, a nie człowieka. Ciekawa, wciągająca, zachwycająca – śmiało mogę napisać, że to jedna z najlepszych książek, jakie czytałam.


Ja jestem książką zachwyconą i zdecydowanie uważam, że warto było ją przeczytać. Polecam z przyjemnością.



Zalety:
  • Ciekawa.
  • Wciągająca.
  • Pokazuje jak wygląda handel kobietami.
  • Pełna akcji.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Kobiecego oraz na FB.

Książkę pt.: „Łzy Tess” znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. mało takich ksiązek które sie czytał właśnie jednym tchem bo nie mozna sie oderwać , opis zachęca i kusi by zakupic i przeczytac

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo jestem ciekawa tej poruszające histori,z pewnością będę ją mieć na uwadze przy najbliższej okazji by kupić i poczytać

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie jakoś nie przekonuje ta książka. Chociaż okładka bardzo mi się podoba to czuję, że z treścią jakoś mi nie po drodze...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada sie na ciekawa lektore do wiwxzornej herbatki ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. ksiązka zachwyca, przyzanm szczerze że chetnie bym się na nią skusiła

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio chyba nie na moje nerwy taka ksiaxka

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie powiem...recenzja świetna i bardzo zachęca do przeczytanie TEJ ciekawej historii.
    Handel ludźmi...to frapujący temat

    OdpowiedzUsuń
  8. Natalia Politowska8 września 2018 22:47

    Ksiazka wydaje się po opisie bardzo interesujaca i porusza straszny temat uprowadzen,ktore niestety dalej się zdarzaja,wiec chetnie bym ja przeczytala

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna książka czytałam ja i nie mogłam przerwać zarwalam cała noc na dokończenie super Ania Gabri

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam talie ksiazki z checia bym poczytala

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje się ze to może być wciągająca lektura. Porusza ważne tematy jakimi są handel żywymi ludźmi, porwanie.Ksiazka jest pełna zwrotów akcji, trzyma w napięciu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Książka faktycznie wciągająca na maxa, coś dla mnie, lubię takie właśnie takie, które czyta się jednym tchem

    OdpowiedzUsuń
  13. Książka ma ciekawą fabułę,dość "ostrą" i przez to wciągającą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie dla mnie jednak tu widzę,że panie są bardzo chętne na jej przeczytanie

    OdpowiedzUsuń