czwartek, 27 września 2018

Wydawnictwo Egmont Książeczka pt.: „Minecraft. Rocznik 2019” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Minecraft. Rocznik 2019”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.






Amelka od jakiegoś czasu jest zdecydowaną fanką Minecraft. Na książkę czekała z niecierpliwością, mając co do niej dość duże oczekiwania. Czy się zawiodła? Ani troszkę, jest książką zachwycona.

Książka zachwyca już od okładki. Ciemnoniebieska, ze złotymi literami.

W środku podzielona na rozdziały, a każdy z nich inny, pokazujący coś innego, ciekawy, wciągający, a moje dziecko twierdzi, że zachwycający.

W książce znajdziemy m.in. osiągnięcia, pomysły, przygody graczy z 2018 roku. Będziemy mieli możliwość zobaczenia najwspanialszych budowli.

Jednak książka to nie tylko wspomnienia co się działo w 2018 związane z grą. To także wiele cennych wskazówek, pomysły nie tylko w świecie gry, ale i w rzeczywistym, zadania, zagadki i wiele więcej.

Grafika jest wspaniała, piękne zdjęcia, żywe kolory. Zdecydowanie zachęca do bliskiego poznania książki.


Amelka twierdzi, że książka jest rewelacyjna i poleca każdemu, kto jest fanem Minecraft.



Zalety:
  • Osiągnięcia graczy w 2018 roku.
  • Najwspanialsze budowle.
  • Rady, wskazówki.
  • Zadania, quizy.
  • Piękne zdjęcia.
  • Wspaniała okładka.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz FB Galaktyka Czytelnika.

Książkę pt.: „Minecraft. Rocznik 2019” znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. Dla Fana gry książka będzie dobrym rozwiązaniem jako prezent lub dodatek. Ciekawe opisy, bardzo ładna okładka przyciąga uwagę

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat super prezent dla mojego syna ktury uwielbia tą grę Ania Gabri

    OdpowiedzUsuń
  3. super na prezent dla miłośnika gry jak dla mnei akurat mało interesująca :) ale ja wole inne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój synek uwielbia tą grę,choć dla mnie wydaje się być gorsza od Mario z mojego dzieciństwa 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla kazdego fana super ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. nie jeden fan taką ksiązke uwielbia

    OdpowiedzUsuń
  7. Moj sześciolatek jest w tej grze poprostu zakochany. Ale miałby frajdę przeglądając tę książkę. Zdecydowanie to nie lada wyzwańie dla fanów tej gry .

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro Amelka jest fanką tych przygód to ja ufam jej opinii i będę polecać dalej tę książkę ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Synowie znajomych uwielbiaja ta gre,wiec dobrze wiedziec o takiej,bo moze stac się fantastycznym pomyslem na prezent

    OdpowiedzUsuń
  10. książka ciekawa dużo cennego materiału dla fanów

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja Wika jeszcze nie potrafi dobrze czytać,ale w tym momencie taka książka by się jej przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja starsza bratanica bardzo się interesuje Minecraftem,książka byłaby dla niej idealna,kupię jej na prezent :)

    OdpowiedzUsuń