wtorek, 18 września 2018

Wydawnictwo Egmont Książeczka pt.: ”Chłopiec, balonik i miś. Kubuś i Przyjaciele. Krzysiu, gdzie jesteś” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Chłopiec, balonik i miś. Kubuś i Przyjaciele. Krzysiu, gdzie jesteś”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.







Kubusia Puchatka chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Uroczy miś, którego znam z własnego dzieciństwa, ponadczasowy, choć o małym rozumku kochany przez wszystkich.

Krzyś dorasta. Wraca do Stumilowego Lasu jako dorosły mężczyzna, z innymi planami, marzeniami, z innym spojrzeniem na świat. Kubuś bardzo się cieszy na widok Krzysztofa, jednak już po chwili nie jest w stanie go zrozumieć. Słowa, których używa, są mu nieznane. Odrzucenie balonika, który Kubuś chcę dać Krzysiowi w ramach pocieszenia, bardzo smuci. Miś znika. Krzyś zaczyna go szukać, po drodze spotykając dawnych przyjaciół. Czy go odnajdzie? Czy Krzysztof znajdzie w sobie Krzysia, odnajdzie znowu dziecko? Czy uratuje przyjaciela i cały Stumilowy Las?

Wspaniała historia, w którą sama z przyjemnością się wczytałam. Wciąga, wzrusza, przekazuje według mnie bardzo ważne wartości.

Okładka twarda, solidna. Dzięki niej książka na pewno posłuży długo.

Ilustracje duże, kolorowe, wspaniałe. Zachwycają, przyciągają wzrok, zachęcają do poznania treści.

Tekst ciekawy, wciągający, zrozumiały.

Książka, którą zdecydowanie warto dołączyć do domowej biblioteczki. Polecam. 




Zalety:
  • Ciekawa.
  • Wciągająca.
  • Ponadczasowa.
  • Piękne ilustracje.
  • Zrozumiały tekst.
  • Twarda okładka.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz FB Galaktyka Czytelnika.

Książkę pt.: „Chłopiec, balonik i miś. Kubuś i Przyjaciele. Krzysiu, gdzie jesteś” znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Bajka mojego dzieciństwa, która jest ponadczasowa i polokoleniowa. Z przyjemnością bym ją poczytała

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak lubiłam czytac ta książkę. Słyszałam o tej z dorosłym Krzysiem wiele dobrego , nawet planowałam i ja i film zobaczyć ale już wiem że warto ja przeczytac po tej opinii na 200%

    OdpowiedzUsuń
  3. Kubuś Puchatek uwielbiam z nim ksiazki warto kupić Ania Gabri

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubiłam czytać tę bajkę jak i oglądać. Teraz czasami czytam synkowi o Kubusiu.Fajna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  5. Niedługo miejca braknie na ksiazeczki ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. Byliśmy na tym w kinie,książka musi być cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo książka świetna, każdy lubi kubusia i Krzysia

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie będzie znowu powrócić do Stumilowego Lasu i znowu poczytać o Kubusia Puchatku i jego przyjaciołach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, bardzo ciekawa książeczka, a Kubuś Puchatek i jego przyjeciele to super historia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kubusia lubimy i to bardzo...klasyk nie starzeje się...zawsze Na czasie 💗

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo mój ulubieniec i w dodatku jaki piekny

    OdpowiedzUsuń
  12. Natalia Politowska26 września 2018 21:20

    Moja ulubiona bajka z dziecinstwa,a obecnie rowniez corki bardzo ja lubia i wspolnie ogladamy,wiec i ksiazeczka bylaby da Nas idealna i z checia bysmy się z nia zapoznaly

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa i wciągająca historia, ciekawa jestem zakończenia synkowi bardzo spodobała by się

    OdpowiedzUsuń
  14. Kubuś Puchatek to postać,która łączy pokolenia.Książka jest ciekawie opracowana,tekst wciąga :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kolej rzeczy Krzysiu dorasta i już nie jest tak samo jak było,fajna historia

    OdpowiedzUsuń