poniedziałek, 10 września 2018

Wydawnictwo Egmont Książeczka pt.: „Masza i Niedźwiedź. Czytanka dla malucha” -OPINIA


Zapraszam na opinię o książeczce pt.: „Masza i Niedźwiedź. Czytanka dla malucha”, jaką otrzymałam
od Wydawnictwa Egmont.






Historia opowiada o śwince, która jest kolekcjonerką liści. Widzi piękny, jesienny liść, który niestety wpada do pokoju Maszy. Świnka tak jak i inne zwierzątka boją się jej, dlatego, gdy dziewczynka wraca, chowa się w poduszkę. Problem zaczyna się, kiedy Masz chce wytrzepać trzepaczką poduszkę przed snem. Co zrobi świnka? Czy strach okaże się potrzebny? Czy zdobycie jesiennego liścia do kolekcji okaże się warte zachodu?

Książeczka pięknie wydana, z kolorowymi, przykuwającymi wzrok ilustracjami.

Strony kartonowe, twarde, z zaokrąglonymi rogami.

Według mnie książeczka będzie ciekawym pomysłem na prezent dla dzieci lubiących Maszę. Może nie jest bardzo pouczająca, ale momentami dość zabawna. Polecam.









Zalety:
  • Ciekawa, momentami zabawna historia.
  • Kartonowe strony.
  • Zaokrąglone rogi.
  • Piękne ilustrację.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz FB Galaktyka Czytelnika.


Książkę pt.: „Masza i Niedźwiedź. Czytanka dla malucha” znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Ja i moje dzieci uwielbiamy te książki super prezent Ania Gabri

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam masze a taka książeczka jest świetna i tak samo kolorowa jak bajeczka i Maszy

    OdpowiedzUsuń
  3. $liczna i kolorowa :) fzieciaki uwielbiają Maszę

    OdpowiedzUsuń
  4. O nawet moi chłopcy lubia maszke ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow książeczka rewelacja chodź mam chłopaków to mój synek ją uwielbia ,a bajki to juz na piemięć znamy

    OdpowiedzUsuń
  6. twarde strony, na prezent dla dziecka myśle można zaopatrzyć się w taką książeczkę

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje dzieci nie lubią Maszy, a ja ją KOCHAM szczególnie w oryginale

    OdpowiedzUsuń
  8. Masza uczy i bawi...śmiech bez końca...urocza opowieść

    OdpowiedzUsuń
  9. Masza jest świetna. Lubimy takie zabawne historyjki. A ksiazeczka jest kolorowa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Corki bardzo lubia Masze i jej przygody,wiec to cos dla nich

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiamy przygody Maszy,jak widzę solidne kartki,kolorystyka barwna,na długo posłuży..

    OdpowiedzUsuń
  12. Masza też jest super, kiedyś oglądałam z synkiem, aż się poplakalam ze smiechu.

    OdpowiedzUsuń
  13. bajka cieszy mniejsze i większe dzieci,super książeczka

    OdpowiedzUsuń
  14. Książeczka może i nie ma wielkich wartości ale jest zabawna,przyjemna w czytaniu a to się ceni :)

    OdpowiedzUsuń