wtorek, 4 września 2018

Style na Stole Torebkę filcową z imieniem i gwiazdkami - OPINIA


Zapraszam na opinię o torebce filcowej z imieniem i gwiazdkami, jaką otrzymałam od Style na Stole.











Wymiary: 26/30/7 cm. Wizualnie średniej wielkości, ale jest bardzo pojemna. Idealna dla dziewczynki, zarówno na wszelkie skarby, jak i na wycieczkę, czy też zajęcia dodatkowe.


Jest śliczna. Nasza to połączenie czerwieni i czerni. Amelce strasznie przypadła do gustu, zresztą nie będę ukrywać, że sama z chęcią bym taką nosiła.


W środku znajdziemy kieszeń zasuwaną na suwak. Dodatkowo klapa zamykana na zapięcie magnetyczne. Takie rozwiązanie daje nam gwarancję, że nic nie wypadnie ze środka.


Uszyta z filcu, bardzo wytrzymała. Ci co mnie obserwują na instagramie na pewno zauważyli, że ostatnio Amelka używa przeważnie tej torebki. Żadne nitki nie puściły, filc nigdzie się nie przetarł, suwak i zapięcie magnetyczne działa bez zarzutu. Jedynie co to filc nam się trochę zmechacił. Czy to wada? Przy tak częstym używaniu moim zdaniem to normalne, filc ma to do siebie, że po jakimś czasie się mechaci. Ja bardzo prosto sobie z tym radzę, raz w miesiącu wystarczy maszynka (albo zwykła jednorazowa, albo specjalna do usuwania skosmaceń) i wygląda jak nowa.


Pasek jest średniej szerokości, wygodny. Długość 80 cm sprawia, że może być noszona zarówno na ramieniu, jak i jako listonoszka.



Amelka jest zachwycona torebką i zdecydowanie ją polecamy.



Zalety:
  • Śliczna.
  • Z imieniem i gwiazdkami.
  • Pojemna.
  • Wytrzymała.
  • Zasuwana na suwak i kalpa zamykana na zapięcie magnetyczne.
  • Można nosić na dwa sposoby.
  • Wygodna.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Style na Stole oraz na FB.


Torebkę filcową z imieniem i gwiazdkami znajdziecie TU.

17 komentarzy:

  1. Torebka bardzo ładna i pojemna . Mnie również przypadła do gustu , połączenie czerwieni z czarnym pasuje idealnie .

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda świetnie, gdybym nie czytała że to z filcu nie pomyślała bym bo na taką nie wygląda a na zwykłą materiałową . Dla mnie rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest przydatma nax wypady ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna😍
    Od razu przykuwa uwagę 👍

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna ;) super połączenie kolorystyczne

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest po prostu. Mojej córce również by się podobała

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna w tych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna, piękny kolor, mój ulubiony

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba. Lubie takie klasyczne połączenie czerni i czerwieni. Tę torebkę może nosić zarówno nastolatka jak i kobieta dojrzała.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje się pojemna a do tego pięknie wygląda - to idealne połączenie, zdecydowanie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Natalia Politowska7 września 2018 08:22

    Cudna �� My mialysmy problem z wyborem,bo sama taka chcialam,ale one sa pod dzieci,wiec corka skorzysta ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna a jakie śliczne kolorki z chęcią bym ja nasiła. Ania Gabri

    OdpowiedzUsuń
  13. Filc jest dość wymagającym materiałem więc rozumiem,że przy dużym użytkowaniu się zmechacił :) Wizualnie torebka mi się ogromnie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne kolory,przyda się każdej dziewczynce na wyjścia do koleżanki czy na spacer

    OdpowiedzUsuń