sobota, 22 września 2018

Home&Profi Preparat czysty piekarnik, grill, kominek - OPINIA


Zapraszam na opinię o preparacie czysty piekarnik, grill, kominek, jaki otrzymałam od Home&Profi.





Opakowanie utrzymane w zielonym kolorze, ładnie się prezentuje. Jest bardzo wygodne w użyciu, ponieważ posiada zakrętkę z atomizerem oraz solidną blokadą, której dziecko nie jest w stanie samodzielnie przekręcić. Wygodne i bezpieczne.

Używa się go bardzo łatwo. Po naciśnięciu otrzymujemy pianę, którą można nakładać bezpośrednio na miejsce, które chcemy wyczyścić.

Testowany na grillu, celowo dość brudnym. Na opakowaniu znalazłam napis – 100% gwarancji skuteczności i zdecydowanie się z tym zgadzam. Poradził sobie doskonale zarówno ze „świeżymi” zabrudzeniami, jak i takimi, których nie można było od dłuższego czasu niczym pokonać.

Jest praktycznie bezzapachowy, co dla mnie jest kolejnym plusem.

Preparat jest bardzo wydajny. Nie trzeba go dużo nałożyć, aby uzyskać idealną czystość.

Skuteczny, wygodny w użyciu i praktycznie bezzapachowy. Zdecydowanie to preparat idealny do czyszczenia grilla. Polecam.



Zalety:
  • Skuteczny.
  • Praktycznie bezzapachowy.
  • Wydajny.
  • Wygodne opakowanie.




Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Home&Profi oraz e-środkiczystości.


Preparat czysty piekarnik, grill, kominek znajdziecie TU.

18 komentarzy:

  1. Szkoda że nie dałaś zdjęć przed i po, ale brzmi fajnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekaw preparat , chętnie bym go u siebie przetestowała na piekarniku

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja go bym bardzo potrzebowala skoro taki super ewelina Tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba go przetestować a dodatkowy plus dla mnie to że nie ma mocnego zapachu jak inne środki czyszczące Ania Gabri

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba będzie go spróbować, jeśli jest tak dobry na brud.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę wypróbować. Pokładam w nim ogromne nadzieje 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. O to musiałabym przetestować, mam piekarnik z którym toczę bój bezskutecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Z pewnością przyda się do walki z uporczywym brudem

    OdpowiedzUsuń
  9. Plus to z pewnością ze jest bezwonny i skuteczny. Chętnie zobaczyłabym efekt przed i po na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Same zalety skuteczny i wydajny czego chcieć więcej. .chętnie wypróbować pragnę

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie preparaty,które mają dozownik isą skuteczne w swoim działaniu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Natalia Politowska26 września 2018 21:10

    Wciaz szukam tego idealnego preparatu do piekne okazji,bo zadnym do tej pory nie udalo się go tak do konca doczyscic,wiec z checia bym ten przetestowala

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś dla mnie, nie mam nic takiego skutecznego, ładna butelka

    OdpowiedzUsuń
  14. skuteczny i to co na opakowaniu to prawda,warto go mieć

    OdpowiedzUsuń
  15. Doczyścić piekarnik czy grill to czasem trudne wyzwanie :) Z tym preparatem będzie o niebo łatwiej nam :)

    OdpowiedzUsuń