wtorek, 11 września 2018

FLO Koncentrat do płukania tkanin Flo Pure Paczula - OPINIA


Zapraszam na opinię o koncentracie do płukania tkanin Flo Pure Paczula, jaki otrzymałam od firmy FLO.




Opakowanie to plastikowa, moim zdaniem bardzo ładne butelka z zakrętką w kształcie kwiatka, która rewelacyjnie pełni funkcję dozownika.

Zapach jest piękny, zmysłowy. Moim zdaniem to zapach kwiatów. Jest dość intensywny w opakowaniu, a na praniu doskonale wyczuwalny. Po powieszeniu w łazience unosi się w powietrzu, doskonale można go wyczuć, ale jednocześnie nie jest duszący, przeszkadzający.

Nadaje tkaniną miękkość, która pozostaje naprawdę długi czas. Dla mnie to ogromna zaleta, szczególnie jeśli chodzi o pościel i swetry. Uwielbiam, gdy są mięciutki, milutkie w dotyku.

Zapobiega elektryzowaniu się tkanin, co według mnie jest kolejną, znaczącą zaletą. Mam bluzkę, którą dosłownie kocham, ale moje włosy jej nie cierpią. Do tej pory, nieważne jak się starałam, przy każdym założeniu tak mi się elektryzowały, że ciężko było je ogarnąć. Dzięki używaniu płynu Flo Pure Paczula problem znikł całkowicie.

Producent obiecuje „łatwe prasowanie”. Tak szczerze powiedziawszy, dość sceptycznie do tej obietnicy podeszłam. Nie będę tłumaczyć dlaczego, ale ostatnio prasowanie ogarnia mi mam, zawiozłam, jej nic nie mówiąc. Mama zadzwoniła do mnie tego samego, wieczoru pytając co, ja dodałam do prania, bo sukienki młodej, z falbankami, nad którymi zawsze leciały brzydkie słowa, ponieważ ich wyprasowanie było ciężkie, pracochłonne i wymagało dużo cierpliwości, wyprasowała bez problemu, bez jednego brzydkiego słowa. Moim zdaniem to dowód, że producent miał rację, a płyn zdecydowanie ułatwia prasowanie.

Wydajność płynu jest bardzo duża. Osobiście do pralki pełnej prania dodaje jedną, niepełną zakrętkę, gdy piorę pościel półtorej. Opakowanie 1 l starcza na długi czas, nawet gdy pierze się tak jak ja codziennie.

Według mnie koncentrat do płukania tkanin Flo Pure Paczula ma same zalety i jest ich nie mało. Zdecydowanie go polecam.



Zalety:
  • Cudowny zapach.
  • Wydany.
  • Ładne i wygodne w użyciu opakowanie.
  • Nadaje tkaniną miękkość.
  • ułatwia prasowanie.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę  Flo oraz na FB.

Koncentrat do płukania tkanin Flo Pure Paczula znajdziecie TU.

17 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie płyny do płukania tkanin z opisu wynika że to idealny płyn dla mnie chyba czas saeamu sie przekonac

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie płyny do płukania są mile widziane u mnie z miłym zapachem do tego ułatwiaja prasowanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieznam tego plynu Chetnie bym sie przekonala czy raki dobry ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. o chce taki tez. ja pod wzgledem wuboru plynow do plukania jestem bardzo trudnym klientem

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham takie zapachy warto kupić Ania Gabri

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli ten płyn ułatwia prasowanie,to ja mu daję Nobla...ech nie lubię prasować 😂😂

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tym prasowaniem naprawde mnie zaciekawilo. Choc rzadko prasuje bo nie lubie i nie zawsze jest to latwe gdy juz trzeba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawa propozycja. Pierwszy raz słyszę o tego rodzaju płynie. Przy najbliższej okazji z pewnością trzeba wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  9. kwiatowe płyny do płukania sa przepiekne zapachy

    OdpowiedzUsuń
  10. Z opisu wynika, że i mi by przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Same zalety. Nie znam tego płynu ale już to ze ułatwia prasowanie zachęca mnie by go poznać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super plyn o pieknym zapachu,a jak do tego ulatwia prasowanie to jestem jak najbardziej na tak ☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie płyny,które powodują iż pranie jest świeże,delikatne w dotyk,sama przyjemność:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapach kwiatów na pewno jest bardzo przyjemny :) Chyba jak każda z nas nie lubię męczyć się z prasowaniem więc koniecznie płynu muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Brzmi bardzo zachęcająco, lubię kwiatowe zapachy, jeszcze ułatwia prasowanie, cóż chcieć więcej

    OdpowiedzUsuń
  16. ładny zapach i pranie się łatwiej prasuje ja tego nie przetestuję ale żona chętnie

    OdpowiedzUsuń