niedziela, 26 sierpnia 2018

Wydawnictwo Kobiece Książka pt.: "Mr. President. Tom 1. Biały dom” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Mr. President. Tom 1. Biały dom”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Kobiecego.




Charlotte i Matthew pierwszy raz spotykają się gdy ona ma 11 lat. On syn prezydenta, ona córka senatora. Obiecuje mu wtedy, że jeśli kiedyś będzie startował na prezydenta, będzie stała u jego boku. Po raz drugi widzą się na pogrzebie jego ojca którego ktoś zamordował. Charlotte zakochuje się w nim od pierwszego wejrzenia, jest jej pierwszą, dziecięcą miłością która jednak nie znika mimo upływu lat. Kiedy dostaje zaproszenie do udziału w kampanii Matta początkowo nie wie co ma zrobić. Po namyśle jednak się zgadza. Łączy ich miłość. Jednak nie taka prosta, wspaniała, zachwycająca, a tajemnicza, trudna, pełna problemów. Matt pamięta co przeżywał on i jego matka gdy ojciec stał się prezydentem i nie miał dla nich wcale czasu, nie chce by ktoś przez niego tak cierpiał, uważa, że Charlotte nie zasługuje na coś takiego. Spotykają się potajemnie, ona go kocha, on chce ją chronić. Czy ich miłość pozostanie tajemnicą? Czy przeciwnicy odkryją, że się spotykają? Czy zakochana Charlotte wytrwa przy boku Matta do ogłoszenia wyników wyborów?


Historia ciekawa, wciągająca. Pełna napięcia, miłości, ale również seksu – jednak on nie jest przedstawiony jako główny wątek książki, jest wpleciony pomiędzy inne.


Książkę czyta się jednym ciągiem. Przynajmniej ja nie mogłam się od niej oderwać. Losy Charlotte i Mata tak mnie pochłonęły, że nie było szans zostawić choćby rozdziału na później.


Głównie czytamy książkę z perspektywy przeżyć kobiety, jednak jest kilka rozdziałów w których narratorem jest Matt. Mnie takie rozwiązania strasznie się spodobało.


Zdecydowanie nie mogę doczekać się drugiego tomu. Mnie bardzo książka się podobała i zdecydowanie ją polecam.



Zalety:
  • Ciekawa.
  • Wciągająca.
  • Przeżywa się ją razem z bohaterami.
  • Kilka rozdziałów napisanych z perspektywy Matta.



Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Kobiecego oraz na FB.


Książkę pt.: „ Mr. President. Tom 1. Biały dom” znajdziecie TU.

14 komentarzy:

  1. Kolej.a fajna książka do poduszki ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna książeczka do poczytania

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda na ciekawą książke i warto przeczytac

    OdpowiedzUsuń
  4. Ksoazka zapowoada sie po opini ciekawie .Wiec sieglambym po nia w deszczowe dni

    OdpowiedzUsuń
  5. Z pewnością to jest książka pełna zwrotów , intryg bo z tym mi się kojarzy kampania wyborcza. Chętnie bym zerknęła do niej .

    OdpowiedzUsuń
  6. Fabula rewelacyjna. Musze koniecznie przeczytac

    OdpowiedzUsuń
  7. Wciągająca wiec musi być idealna na wieczorny relax :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dobra książka na chwilę relaksu choć ja za takimi nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie książki, chętnie bym przeczytała

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłość ma różne historie i ta jest zdecydowanie ciekawa by ją odkryć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje się być ciekawa książka dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. książka która wciągnie każdą czytelniczkę

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejna ksiazka ktora zechce przeczytac ania gabri

    OdpowiedzUsuń