środa, 29 sierpnia 2018

Wydawnictwo Egmont Książeczka pt.: „Minecraft. Podręcznik minigier PvP” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Minecraft. Podręcznik minigier PvP”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.







Podręcznik minigier PvP to książka z którą gracze zagrają wiele wspaniałych rozgrywek. Znajdziemy w niej zarówno gry bitewne, jak i niebitewne m.in. flagi.


W książce jest wiele wskazówek. Każda z nich jest wartościowa, każda cenna. Napisane są jasno i zrozumiale, tak by każdy gracz mógł z nich dużo się dowiedzieć.


Grafika jest ładna, kolorowa, przyciągająca wzrok.


Okładka twarda, solidna. Dzięki niej książka, nawet używana bardzo często posłuży długi czas.


Książka będzie wspaniałym prezentem dla każdego fana Minecrafta. Zdecydowanie polecam.

Zalety:
  • Gry bitewne i niebitewne.
  • Dużo cennych wskazówek.
  • Tekst jasny, zrozumiały.
  • Ładna, kolorowa grafika.
  • Twarda okładka.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz FB  Galaktyka Czytelnika.

Książkę pt.: „Minecraft. Podręcznik minigier PvP” znajdziecie TU.

17 komentarzy:

  1. Dla Fana gry książka będzie dobrym rozwiązaniem jako prezent

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mojego syna bardzo by się podobała

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mojego syna bardzo by się podobała

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla gracza napewno przydatna ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio mój syn zaczął się tą grą interesować i w nią grać. Myślę ze chętnie by popatrzył na ten poradn8k.

    OdpowiedzUsuń
  6. Natalia Politowska29 sierpnia 2018 23:43

    Super pomysl na prezent dla kazdego fana tej gry

    OdpowiedzUsuń
  7. Ksiązka wygląda świetnie dla graczy idealan

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja córka Wiktoria uwielbia Minecraft,grana telefonie,każdy gadżet z tej serii jest wielką niespodzianką,obecnie czekam na podusie z obrazkiem Minecraft :)

    OdpowiedzUsuń
  9. każdy fan tej gry bedzie zadowolony i interesowało go będzie

    OdpowiedzUsuń
  10. To akurat nie nasze klimaty, ale myślę, że dla dzieci, które lubią te gry jest to super książka

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy w tą grę nie grałam i szczerze to nie chcę się w takie zabawy bawić ale podręcznik na pewno się przyda tym którzy wpadli w sieć gier komputerowych

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa, fanami co prawda jeszcze nie jesteśmy, ale niebawem kto wie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja starsza bratanica bardzo interesuje się tą grą.Ma już jedną książkę a ta byłaby kolejna do kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dla gracza książka będzie super rzeczą

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna dla graczy ania gabri

    OdpowiedzUsuń