niedziela, 5 sierpnia 2018

Wydawnictwo Egmont Komiks pt.: „ Smerfuś. Tom 12” - OPINIA


Zapraszam na opinię o komiksie pt.: „Smerfuś. Tom 12”, jaki otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.






Smerfy – bajka mojego dzieciństwa. Wyczekiwana, uwielbiana. Pamiętam jak była w niedzielę na dobranockę i cały tydzień się na nią czekało. Teraz dzieci oglądają co chcą kiedy chcą czasami im zazdroszczę.

Komiks Smerfuś to 12 tom z serii komiksów o Smerfach. Znajdziemy w nim główny komiks – Smerfuś oraz trzy krótkie historyjki.


Do wioski trafia mały smerf przyniesiony przez bociana. Zachwyca się nim każdy nie licząc Marudy, rozpieszczają, zabawiają, opiekują się maleństwem. Niestety bocian po maleństwo wraca. Jednak jedyny smerf który początkowo go nie chciał nie zamierza wcale go oddawać. Ukrywa Smerfusia. Czy uda mu się go zatrzymać w wiosce? Jak zakończy się ucieczka Marudy z Smerfusiem?
W krótszych historiach poczytamy o wynalazku Pracusia, wielkim malowaniu i zabawie Smerfów.

Wszystkie historie są zabawne, ciekawe, wciągające.

Ilustracje ładne, kolorowe, ciekawe, przyciągają wzrok i zachęcają do poznania treści.

My te małe niebieskie stworki uwielbiamy i komiks zdecydowanie polecamy.



Zalety:
  • Jedna długa oraz trzy krótkie historie.
  • Ciekawy.
  • Zabawny.
  • Ładne, kolorowe, przyciągające wzrok ilustracje.





Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz FB Galaktyka Czytelnika.

Komiks pt.: „ Smerfuś. Tom 12” znajdziecie TU.

18 komentarzy:

  1. To moja ulubiona bajka z dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. O baja synek tez ja lubi jakkiedys ja ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ,moje ukochane Smerfy ! Wiecznie żywe .Super książka ,fajna recenzja .

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam smerfy i ksiązeczki o nich a komiksy są idealne by i poczytać i obejrzeć hisorie po swojemu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalia Politowska6 sierpnia 2018 08:20

    Piekne ilustracje i super,ze tym razem Smerfy sa w wydaniu komiksu,bo bardzo je lubimy,a w takiej formie jeszcze corkom nie czytalam

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam smerfy. Niestety mój synek już za nimi nie przepada, bo teraz jest tyle różnych bajek, że maluch nie chce oglądać bajek z dzieciństwa rodziców

    OdpowiedzUsuń
  7. Z pewnością bym ją poczytała dla siebie i syna również , bardzo ciekawa historyjka oraz kolorowa

    OdpowiedzUsuń
  8. w formie komiksu smerfy to tez fajnie rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  9. pamiętam jak byłam mała i czekałam na wieczorynkę bo były smerfy, teraz ta bajka zniknęła z TV a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  10. CIEKAWE HISTORIE...KOLOROWE OBRAZKI ...CZEGO CHCIEĆ WIĘCEJ ...TO SUPER KOMIKS DLA DUŻYCH I MAŁYCH ...MY SMERFY OGROMNIE LUBIMY❣

    OdpowiedzUsuń
  11. Smerfy i dla mnie są miłym wspomnieniem z dzieciństwa . Ten komiks jest rewelacyjny, kolorowy, z fajnymi ilustracjami i ciekawymi historyjkami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealny dla dużych i mniejszych dzieci,nic tylko kolekcjonować,bajka za moich czasów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Smerfy są najlepsze, synek uwielbia je, super

    OdpowiedzUsuń
  14. Smerfy są ponadczasowe ;) moja córka bardzo je lubi. Książeczka ciekawa i na pewno wciągająca

    OdpowiedzUsuń
  15. W dzisiejszych czasach dzieci mają bajki na wyciągniecie ręki.Jedyne co mnie cieszy,że takie bajki jak Smerfy są ponadpokoleniowe.Komiks jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. komiks na pewno wciąga, smerfy dla dużych i małych

    OdpowiedzUsuń
  17. smerfy są ponadczasowe więc są super Ania Gabri

    OdpowiedzUsuń