piątek, 17 sierpnia 2018

ManFoot Krem zmiękczający twardą skórę - OPINIA


Zapraszam na opinię o nawilżającym kremie zmiękczającym twardą skórę, jaki otrzymałam od firmy ManFoot.




Opakowanie dość ładne, na pierwszy rzut oka widać, że ukrywa męski kosmetyk. Jest wygodne w użyciu dzięki pompce.


Zapach jak to mój mąż stwierdził „wyraźny, męski”. Na skórze czuć go jeszcze jakiś czas po użyciu kremu.


Konsystencja lekka, aplikacja łatwa, szybka i przyjemna. Bardzo szybko się wchłania co jest ogromną zaletą szczególnie dla niecierpliwych ludzi.


Krem ma za zadanie nawilżać oraz zmiękczać twardą skórę na stopach. Z zadaniem zdecydowanie sobie radzi w 100%. miejsca twarde miękną do tego stopnia, że wystarczy lekkie użycie pumeksu by się ich całkowicie pozbyć, a nowe nie powstają.


Mąż uważa, że krem jest bardzo dobry, a mój mężczyzna jest dość wymagający. Polecamy.




Zalety:
  • Męski zapach.
  • Skuteczny.
  • Wygodne opakowanie.
  • Lekka konsystencja.
  • Szybko się wchłania.
  • Wydajny.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę ManFoot oraz na FB

Krem zmiękczający twardą skórę znajdzie TU.

14 komentarzy:

  1. Dobrze ze jestc wydajny Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze że się sprawdził. Mojemu mężowi także by się przydał taki kremik

    OdpowiedzUsuń
  3. Sylwia Surowska18 sierpnia 2018 08:39

    cos dla mojego męża może sie przekona do takich

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo coś dla facetów napewno sie sprawdzi u nie jednego

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie że wreszcie coś dla mojej drugiej połówki.

    OdpowiedzUsuń
  6. O ciekawy kosmetyk, mężczyźni też potrzebują kosmetyków, tylko gdyby chcieli częściej stosować

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna sprawa z tą pompką, ułatwia używanie

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie ze mężczyźni tez mogą zadbać o swoje stopy. Najważniejsze ze jest skuteczny i wydajny. Ma eleganckie opakowanie które przyciąga uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne, męskie opakowanie, coś dla mojego męża

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydajny,skuteczny i da Mężczyzn super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mężczyźni coraz bardziej dbają o siebie,taki krem byłby dla mojego męża idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. będę musiał kupić i zobaczyć takiego kremu nie miałem jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  13. Ladne opakowanie ciekawi mnie zapach ania gabi

    OdpowiedzUsuń