poniedziałek, 13 sierpnia 2018

Home&Profi Płyn Lśniąca Łazienka - OPINIA


Zapraszam na opinię o płynie Lśniąca Łazienka, jaki otrzymałam od Home&Profi.




Moja mama niedawno malowała wannę specjalną farbą. Nie mam pojęcia dlaczego, ale od malowania wanna strasznie zachodzi brudem. Czyszczenie jej to nieraz długi czas szorowania, co jest pracochłonne i męczące. Postanowiłam dać mamie do spróbowania płyn Lśniąca Łazienka i to była zdecydowanie trafna decyzja.


Płyn mieści się w wygodnym opakowaniu z atomizerem oraz blokadą. Szczególnie blokada jest ogromnym plusem, jej przekręcenie wymaga użycia siły co sprawia, że dziecko samo nie da rady.


Zapach ma Jabłkowo-cytrynowo-limonkowy. Zdecydowanie bardzo ładny, przyjemny.


Mama aplikuje płyn na całej wannie i zostawia go na noc. Rano wystarczy jeden raz, bez użycia wielkiej siły, z użyciem szczotki przeczyścić wannę i jest czysta i pachnąca. Mam również wrażenie, że mniej zachodzi brudem.


Wydajność płynu jest duża. Aby był skuteczny nie trzeba naraz wylać pół butelki.


Moim zdaniem płyn jest zdecydowanie skuteczny i polecam.








Zalety:
  • Przyjemny zapach.
  • Skuteczny.
  • Wygodne i praktyczne opakowanie.
  • Wydajny.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Home&Profi oraz e-środkiczystości.



Płyn Lśniąca Łazienka znajdziecie TU.

20 komentarzy:

  1. Czyścić armaturę łazienkową bez wysiłku....jasne!
    Ja chętnie wypróbuję ten produkt....zapach też ważny....a nie wszystkie preparaty mają przyjemne zapachy.
    Tu tak kolejny plusik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybko i łatwo radzi sobie z brudem do tego ms przyjemny zapach bardzo dobry produkt

    OdpowiedzUsuń
  3. Z checia by go przetestowala ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Wanny nie mam ale chętnie wypróbuje na brodziku tez zachodzi i cięzko doczyścic

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię jak coś ładnie pachnie ,nawet jak służy do sprzątania ,a jak się sprawdza to świetnie .

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy zapach, musi bardzo ładnie pachnieć i rewelacyjnie czyścić

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam jedna ulubiona firme jeśli chodzi o chemię gospodarczą ale to też brzmi fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie by sie taki płyn przydał, chętnie bym taki przetestowała

    OdpowiedzUsuń
  9. O potestowałabym na brodziku. Może i tutaj zdałby egzamin 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie wynalazki i z chęcią sięgam po nowe produkty do czyszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Natalia Politowska21 sierpnia 2018 21:31

    Super zapach i pozytywna opinia zacheca do wyprobowania

    OdpowiedzUsuń
  12. zapach na pewno bardzo przyjemny a w dodatku jeśli tak skuteczny to chcę go wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tego środka czystości,ale skoro jest skuteczny chętnie go przetestuje

    OdpowiedzUsuń
  14. Skuteczny, a to duży plus i ten zapach myślę, że przypadł by mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  15. Każda z nas marzy by czyścić wannę bez większego wysiłku :) Zapach ma przyjemny a jakże jest skuteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie znam ale sądzę że jest skuteczny można wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  17. Chetnie bym go przetestowala bo nie znam ania gabri

    OdpowiedzUsuń
  18. coś nowego warto spróbować Ania Gabri

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń