poniedziałek, 27 sierpnia 2018

Betterware-Lubię To Forma do pieczenia – kwadratowa - OPINIA


Zapraszam na opinię o stalowej formie do pieczenia – kwadratowej, jaką otrzymałam od Betterware-Lubię To.



Forma jest nie duża, o wymiarach 19 cm x 19 cm. Idealna na mniejsze ciasta.

Posiada wyprofilowane boki, co zdecydowanie ułatwia jej wyjęcie z piekarnika.

Posiada powłokę przeciw przywieraniu, która zdaje super egzamin. Dzięki niej ciasto nie przywiera.

Utrzymanie formy w czystości jest bezproblemowe, wystarczy gąbka z płynem.

Ja jestem bardzo zadowolona z formy i uważam, że zdecydowanie jest przydatna. Polecam.


Zalety:
  • Solidna.
  • Łatwa w utrzymaniu czystości.
  • Nie duża.
  • Powłoka przeciw przywieraniu.
  • Profilowane boki.



Wady:
BRAK







Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę Betterware-Lubię To oraz na FB.

15 komentarzy:

  1. bardzo lubie produkty tej firmy, oj bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda slicznie i jeśli się w niej dobrze piecze ciasta to ja ja chce :) z tym że ja do ciast mam dwie lewe ręce

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglada na solidna . Plusem jak dla mnie jest ta nieprzywieralna powłoka bo to zdecydowanie ułatwia pieczenie, a raczej wyjęcie ciasta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieznam twj firmy ewwlina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Wlasnie takiej blachy szukam solidna , nie za duza do wypieku ciast a nawet innych dan

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi sie taka podoba nie za duza taka w sam raz

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda na solidną,firma nieznana ale robi wrażenie,do kuchni do pichcenia w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mała ta foremka choć wygląda na solidną

    OdpowiedzUsuń
  9. Posiada powłokę przeciw przywieraniu to super, nie lubie jak ciasto przywiera

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda na solidną, fajnie że ma nieprzywierającą powłokę. Podoba mi się też to, że jest nie duża.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kwadratowa blacha bardzo przydałaby mi się,jest solidnie wykonana,nie tylko do ciast,może pasztet też bezproblemowo udałoby się włożyć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kwadratowe formy zawsze się sprawdzają, jeszcze nie przywiera to na plus

    OdpowiedzUsuń
  13. przydatna blacha,nic nie będzie przywierać

    OdpowiedzUsuń
  14. z wyglodu super warto kupić Ania Gabri

    OdpowiedzUsuń