niedziela, 15 lipca 2018

Wydawnictwo Media Service Zawada Książka z zadaniami pt.: „Psi Patrol - Zadania dla przedszkolaka. 4-5 lata” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce z zadaniami pt.: „Psi Patrol - Zadania dla przedszkolaka. 4-5 lata”, jaką otrzymałam od Wydawnictwo Media Service Zawada.








Dla każdego fana tych uroczych piesków książka będzie wspaniałym prezentem. Dziecko wraz z pieskami będzie się bawić i uczyć.

W książce znajdziemy bardzo dużo stron, a na każdej zadania. Dzięki temu dziecko ma zajęcie nie tylko na chwilkę.

Zadania są ciekawe, różnorodne. Znajdziemy zarówno rysowanie po śladzie, pisanie po śladzie, kolorowanie, kończenie rysunków i wiele więcej. Wraz z książką dziecko rozwija się w wielu dziedzinach.

Ich poziom jest zróżnicowany, ale dostosowany do dzieci w wieku 4-5 lat.

Książeczka jest kolorowa, co moim zdaniem jest dodatkowym plusem.

W raz z książeczką dziecko uczy się bawiąc, a moim zdaniem taka nauka jest najlepsza. Polecam.


Zalety:
·      Ciekawe, różnorodne zadania.
·      Kolorowa.
·      Dużo stron.
·      Poziom odpowiedni dla 4-5 latka.
·      Rozwija dziecko w różnych dziedzinach.
·      Bawi i uczy.



Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę  Wydawnictwa Media Service Zawada oraz na FB.

 Książka dostępna również na




15 komentarzy:

  1. Psi patrol bajeczka na czasie a takie moje dziecaiki zadnia uwielbiaja zwłaszcza córcia choc mam już 6,5 lubi takie

    OdpowiedzUsuń
  2. Z synkiem tez takue rozwiązujemy i bardzo lybi baje ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja córcia uwielbia psi patrol i takie zadania

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna nauka przez zabawę, dzieciaki lubią te urocze pieski

    OdpowiedzUsuń
  5. Psi Patrol dzieci bardzo lubią więc z chęcią zasiądą do zadań. Fajnie ,że są one takie różnorodne ,że dzieci ćwiczą wiele umiejętności dzięki nim . Moi synowie uwielbiają takie kreatywne książki

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa kreatywna ksiazeczka,mnostwo ciekawych zadan i do tego w roli glownej Psi Patrol 😁 Z pewnoscia ta propozycja spodobalby się coreczkom

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna książeczka dla maluchów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój syn uwielbia Psi Patrol,ostatnio też kupiłam mu taką edukacyjną książeczkę.Ta będzie kolejna,widać,że jest bardzo ciekawa w różne zadania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo dobra jest taka książeczka,różne zadania to dziecko sie przy okazji uczy

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój synek z chęcią by takie zadania z Psim Patrolem rozwiązywał

    OdpowiedzUsuń
  11. Psi patrol-ostatnio udało nam sie kupić koszulki "Psi Patrol " w promocji,super baja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Synek nie wiem czemu nie lubi tej bajki, może kiedyś polubi. Nauka poprzez zabawę jest super pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, podobają mi się książeczki z poleceniami, z taką różnorodnością zadań. Kolorowa i dotycząca bajki, co zachęca dzieci

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój syn właśnie uwielbia tą bajkę z pewnością by się ucieszył z książki , jest kolorowa i ma zadania

    OdpowiedzUsuń
  15. syn ma dużo książek bardzo lubi psi patrol,ciekawa,ucząca

    OdpowiedzUsuń