sobota, 28 lipca 2018

Wydawnictwo AWM Książeczka pt.: "ACH, TE ZWIERZAKI! Słonica baletnica” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „ACH, TE ZWIERZAKI! Słonica baletnica”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa AWM.






Książeczka jest z serii ACH, TE ZWIERZAKI!. W skład serii wchodzą jeszcze dwie inne książeczki.

Marzenia są po to by je spełniać. Tak więc słonica Mela postanawia iść na lekcje baletu, założyć tiulową spódniczkę i tańczyć. Czy aby na pewno to dobry pomysł?

Książeczka kartonowa idealna dla najmłodszych czytelników.

Ilustracje zajmują większą część strony. Śliczne i kolorowe przyciągają wzrok.


Książeczka z ciekawą i pouczającą histerią, a do tego piękne ilustrację. Polecam dla młodszych dzieci.



Zalety:
·      Ciekaw historia.
·      Kartonowa.
·      Śliczne ilustrację.
·      Bawi i uczy.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę  Wydawnictwa AWM oraz na FB.

Książeczkę pt.: „ACH, TE ZWIERZAKI! Słonica baletnica” znajdziecie TU.

14 komentarzy:

  1. Fajne ladne dla dzieci ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna ksiązeczka i pouczająca bo każdy z nas ma marzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie zilustrowane i taka z morałem. Świetna propozycja dla maluchów

    OdpowiedzUsuń
  4. książeczka ciekawa, i ładne ilustracje

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna książeczka dla maluszków

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja roczna siostrzenica uwielbia oglądać właśnie takie kartonowe książeczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealna pierwsza książeczka dla dziecka, kolorowa i duże obrazki, co na pewno zainteresuje dziecko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twarda okładka, duże kolorowe obrazki z pewnością przyciagna uwagę słuchacza. Dla mnie bardzo dobra książeczka

    OdpowiedzUsuń
  9. książeczka solidna,te piękne ilustracje,szybko się nie zniszczy,jak dla mnie świetne rozwiązanie,sama mam dużo takich książeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Natalia Politowska2 sierpnia 2018 22:53

    Bardzo lubimy tego typu pouczajace ksiazeczki dla dzieci,a najstarsza corka chodzila na balet i mlodsza teraz chce,wiec temat na czasie i piekne ilustracje z pewnoscia by je wciagnely na dluzej

    OdpowiedzUsuń
  11. Wartościowa książeczka,marzenia są po ta aby je spełniań.Nawet gdy to słonica chce zostać baletnicą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. książka pouczająca,ma ładne obrazki,kartonowa więc trochę dłużej posłuży

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa historia, ciekawa jestem zakończenia, dla dzieciaków super

    OdpowiedzUsuń