piątek, 27 lipca 2018

MILL clean kosmetyki do wnętrz Balsam specjalistyczny balsamie do mycia gresu, terakoty i kamienia - OPINIA


Zapraszam na opinię o specjalistyczny balsamie do mycia gresu, terakoty i kamienia, jaki otrzymałam od MILL clean kosmetyki do wnętrz.



Zapach wspaniały, orzeźwiający. Według mnie to zapach limonki z lekkim dodatkiem czegoś. Czuć go nie tylko podczas używania, ale jeszcze długo po.

Wydajność na najwyższym poziomie. Na 5 litrów wystarczy 40 ml.  

Swoje zadanie spełnia w 100%. Doskonale myje pozostawiając powierzanie pachnącą i czyściutką. Używam również do mycia balkonu i mam wrażenie, że dużej jest czysty, że mniej osadza się kurz i pył.

Ja jestem zdecydowanie na tak. Aż sprzątanie zaczyna być przyjemnością a nie przykrym obowiązkiem, gdy jest łatwe i tak pachnące. Polecam.

Zalety:
·      Wspaniały zapach.
·      Spełnia swoje zadanie w 100%.
·      Wydany.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę MILL clean kosmetyki do wnętrz oraz na FB.

Balsam do mycia gresu, terakoty i kamienia znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Plyny sa super jak i balsamy pieknie pachna o sie sprawdzaja ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe i przydatne, az mam ochote wkońcu kupić

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wygląda pięknie pachnie doskonale czyści nic więcej nie trzeba

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo do sprzątania trzeba mieć dobrych pomocników.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomocnik do sprzątania 🙂 jeśli skuteczny i pachnący to muszę go mieć

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te zapachy są długotrwałe

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam.tej marki, ale lubię kiedy zapach jest długotrwały, a płyn skuteczny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam od nich chyba kiedyś miniaturę jakiegoś płynu ,ale w innym kolorze .

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne opakowania mają te plyny .Od razu przykuwają wzrok. Tez lubię gdy srodki czystość i są skuteczne i ładnie pachną

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyjemny zapach który pozostaje po umyciu, radzi sobie z brudem z przyjemnością bym z nim czyściła

    OdpowiedzUsuń
  11. Powierzchnia pachnąca i czysta,największe atuty tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Natalia Politowska2 sierpnia 2018 22:59

    Swietna opinia,ktora zacheca do wyprobowania,wiec przy okazji najblizszego remontu postaram się pamietac o tej firmie

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę Aniu,że kosmetyki do wnętrz stały się u Ciebie hitem :) Przy okazji i sięgnę po ten produkt,przyjemniutki zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mały a wydajny i bardo dobrze czyści wspomniane w poście powierzchnie

    OdpowiedzUsuń