sobota, 21 lipca 2018

Alexander Toys Pieczątki i naklejki dla chłopców - OPINIA


Zapraszam na opinię o pieczątkach i naklejkach dla chłopców, jakie dostałam od Alexander Toys.





















W zestawie znajdziemy sześć drewnianych stempelków do samodzielnego złożenia. Składa się je bardzo łatwo, a po złożeniu nie rozklejają się, gumowe części nie odpadają.

Na stempelkach znajdziemy piłkę, policjanta, pociąg, rakietę, samochód i rekina. Idealne wzory dla chłopca.

W użyciu są wygodne. Dzięki wyprofilowanym rączką nie ślizgają się w dłoniach.

Tusz do stempelek w dwóch kolorach – czarny i czerwony. Zapakowany w plastikowe pudełeczko, które zdecydowanie ułatwia jego przechowywanie. Nie wysycha szybko, daje ładne, wyraziste odbicia na kartkach.

Do stempelków dołączone są naklejki. Znajdziemy ich aż, 135 co daje wiele możliwości.

Ksawery uwielbia stempelki. Dla niego zestaw był wspaniałym prezentem. Bardzo często go używa. Zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Drewniane pieczątki.
·      Wyprofilowane rączki.
·      6 różnych wzorów.
·      Dwa kolory tuszu w pojemniczku.
·      135 naklejek.


Wady:
BRAK

Moja ocena -10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Alexander Toys oraz na FB.

16 komentarzy:

  1. świetne :)( moje dzieciaki piećzątki uwielbiają ja mniej bo zwykle całe brudne ale zadowolone

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw. U nas stempelki nie byłby tylko na kartce 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. O super zestaw. Zajmie każde dziecko na wiele minut 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zajęcie dla dzieci by rodzice chwilę odpoczęli.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny zestaw .Dzieci lubią zarówno dostawać w nagrodę pieczątki jak i naklejki. Z tym zestawem mogą spędzić miło chwile bawiąc się ,jak również my możemy go wykorzystać jako formę nagrody dla nich.

    OdpowiedzUsuń
  6. widać że Ksaweremu przypadło do gustu

    OdpowiedzUsuń
  7. z takimi stempelkami jest fajna zabawa, dzieciaki lubią je przybijać i to nie tylko na papierze

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zajęcie dla mojej córki tez by sie podobalo

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie świetne ,mały widać zadowolony. Extra zabawa na dłuższy czas.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja córeczka też kiedyś miała stempelki i była zadowolona :) z resztą jest to bardzo wciągające zajęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jako dziecko też uwielbiałam stempelki, więc te też są bardzo ładne i mogą wiele radości sprawić podczas zabawy

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja,moja córcia uwielbiała wracać z pieczątkami na ręce z przedszkola,też jakiś czas temu jej kupiłam coś podobnego,polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Natalia Politowska2 sierpnia 2018 23:12

    Ciekawy zestaw pieczatek z naklejkami,ktory z pewnoscia pochlonie dzieci na dluzej

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś lubiłam się bawić pieczątkami tylko robiłam je z ziemniaków :) Super zabawa,moje dzieci ucieszyłyby się ogromnie z tego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super zabawa dla dzieci z pieczątkami i jest ogrom naklejek

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie poszukuje jakiś fajnych stempelkow bo jeszcze nie mamy, są na pewno super

    OdpowiedzUsuń