poniedziałek, 16 lipca 2018

7Pharma Drażetki LiLY CANDY - OPINIA


Zapraszam na opinię o drażetkach LiLY CANDY, jakie otrzymałam od 7Pharma.






Do testów otrzymałam różne saszetki z drażetkami:
1.  Drażetki z zestawem witamin o smaku malinowy.
2.  Drażetki z zestawem witamin o smaku truskawkowym.
3.  Drażetki z witaminą D3 o smaku ananasowym.
4.  Drażetki na gardło o smaku malinowym.



LiLY CANDY to linia zdrowych słodyczy. Nie tylko są pyszne w smaku, ale i nie zawierają m.in. cukru bez laktozy, bezglutenowe a więc nie powodują otyłości, próchnicy a także mogą być spożywane przez cukrzyków czy osoby na diecie bezglutenowej.

Drażetki z zestawem witamin o smaku malinowy i truskawkowym są wzbogacone aż 10 witaminami.
Z witaminą D3 Witamina zawierają 250 j.m. „Witamina D3 wspomaga prawidłowe funkcjonowanie układu kostnego i zębów oraz ogranicza ryzyko wystąpienia chorób nowotworowych nawet o 70%!” Jest bardzo ważna dla zdrowia.

Ostatnie saszetki zawierają drażetki na gardło. Zawierają witaminę D3, witaminę C, ekstrakt z szałwii lekarskiej, ekstrakt z tymianku. Mają pomagać nie tylko na gardło, ale również na kaszel i zdecydowanie pomagają. Producent twierdzi, że „Pomaga zwalczyć kaszel, chrypkę, drapanie oraz ból gardła”, a ja się z nim zgadzam, jeśli chodzi o gardło. Ostatni pogoda wcale lata nie przypomina co u nas skończyło się bólem gardła nie na tyle mocnym by iść do lekarza tym bardziej, że nie było gorączki (na szczęście). Zaczęłam podawać drażetki. Już po kilku była znaczna poprawa, a dokładnie gardło nie bolało tak strasznie. Trzy saszetki wystarczyłyby zablokować infekcję i pozbyć się bólu gardła całkowicie.

Są pudrowe, rozpuszczają się w buzi lekko musując. W smaku lekko kwaskowe, ale nie za bardzo. Zdecydowanie pyszne.

Smaczne, zdrowe, pomocne i z witaminami. To słodycze, które zdecydowanie warto mieć w domu i nie tylko podawać dziecku, ale i samemu podjadać zamiast innych. Ja jestem zdecydowanie na tak i polecam.



Zalety:
·      Pyszne.
·      Pudrowe.
·      Bez cukru.
·      Bezglutenowe.
·      Bez laktozy.
·      Różne smaki.
·      Z witaminami.
·      Różne warranty np. z witaminą D3, na gardło itp.




Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę 7Pharma oraz na FB.

16 komentarzy:

  1. Pyszne , zdrowe i smakowe jak dla mnie idealne cukiereczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam ja jestem wielbicielka drażetek ale zwykle sa za słodki i nie lubią ich moje wrażlliwe dziasła . Takiejak te byłyby dla mnie idealne

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawia mnie te na gardlo dosc czestoy mnie chrypka moze by pomogly ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Te drazetki to świetna alternatywa dla podawania dzieciom lekarstw ,za którymi one nie przepadają. To nie tylko słodycze ale także witaminy ,pozbawione cukru, laktozy czy glutenu

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny sposób i napewno wyprobuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowe słodycze. No no... warte spróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna alternatywa dla słodyczy. Chętnie poszukam ich dla mojego synka I sama także spróbuję 🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. wow niezły wybór smakołyków,bez laktozy,glutenu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne takie drażetki z witaminkami, muszą pysznie smakować

    OdpowiedzUsuń
  10. Super drazetki, jeszcze nie słyszałam o takich, dobra alternatywa

    OdpowiedzUsuń
  11. drażetki z tego co wynika z opini bardzo zdrowe i smaczne

    OdpowiedzUsuń
  12. Ekstra alternatywa dla mniej zdrowych zwyklych drazetek i maja swietne wlasciciwosci.Idealnie by się sprawdzily przy coreczkach,ktore uwielbiaja pudrowy smak

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzieciaki pewnie zachwycone :) Super drażetki ,wyglądają fajnie i wierzę ,że tak smakują .

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne rozwiązanie, na któro zapewne większość dzieci się skusi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To świetne rozwiązanie bo drażetki są z witaminami a nie puste słodycze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. drażetki mają witaminy,są też pomocne na ból gardła,fajnie pomyślane

    OdpowiedzUsuń