sobota, 23 czerwca 2018

Wydawnictwo Egmont Książeczka pt.: „Piszczek. To, co naprawdę jest ważne” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Piszczek. To, co naprawdę jest ważne”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.






Książka, która zachwyca pod wieloma względami. Wraz z Łukaszem Piszczkiem przebędziemy drogę „od 0 do bohatera”. Poznamy jego przeszłość, ciężką pracę, trudne momenty, sukcesy i porażki, błędy, jakie popełnił, momenty smutku i chwały. Dowiemy się jak z boiska szkolnego stał się piłkarzem, o którym słyszał prawie każdy Polak, nawet ten, który nie kocha piłki, na co dzień.

W książce znajdziemy dużo wspaniałych zdjęć.

Tekst jest ciekawy, zrozumiały wciągający.

Książka, która będzie wspaniałym prezentem dla każdego fana piłki nożnej, ale nie tylko. Dzięki niej poznamy historię zwykłego chłopca, który dzięki ciężkiej pracy, wyciągania wniosków z popełnionych błędów, stał się mężczyzną znanym nie tylko w swoim kraju. Zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Pokazuje historię życia Piszczeka, bez ukrywania porażek.
·      Piękne zdjęcia.
·      Nie tylko dla fanów sportu.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz FB  Galaktyka Czytelnika.

Książkę pt.: „Piszczek. To, co naprawdę jest ważne” znajdziecie TU

17 komentarzy:

  1. Aż taka fanka piłki nie jestem owszem dawniej za młodzieńczych lat ale teraz z braku czasu śledze jedynie wyrywki meczó a ksiażka fajna dla fana idealna

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że warta przeczytania. Jakaś wielką fanką jego nie jestem, ale lubię tego typu ksiazki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakoś nie przepadam za tym sportem ale dla każdego fana taka książka to skarb 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj nie moj gust fanka nie jestem az taka alexpolece fanoooowi ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. za samymi książkami tego typu nie przepadam jednak podoba mi się, głownie dla młodych chłopaków pokazuje,że warto mieć marzenia i spełniać je ciężką pracą

    OdpowiedzUsuń
  6. zagorzały fan z pewnością się z takiej książki ucieszy

    OdpowiedzUsuń
  7. książka w sam raz na mistrzostwa, na pewno nie jeden kibic po nią sięgnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham sport od dziecka i zawsze wiernie kibicuję naszym...książki sportowe też nie są mi obce ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś zbytnią fanką piłki nożnej nie jestem. Oglądam tylko te ważniejsze mecze. Rośnie mi już dwóch takich sympatyków tego sportu. Książka jest bardzo fajna i z pewnością warto ją przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealny prezent dla mojego młodszego brata.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla fanów Piszczka mega pomysł,u mnie córka z chęcią przygarnęłaby LEwego,taka w nim zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa propozycja dla fanów piłki nożnej

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla fanów Piszczka idealna sprawa 😑 ja wolę Lewego hihi

    OdpowiedzUsuń
  14. Super ksiazka,mozna poznac historie jednego z pilkarzy.Jak dla mnie i mysle,ze dla wiekszosci fanow pilki swietna propozycja czytelnicza

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla fana piłki nożnej rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super książka :) Można dowiedzieć się jak marzenia się spełniają,choć wielką fanką Piszczka nie jestem to widzę,ze książka ma potencjał :)

    OdpowiedzUsuń