wtorek, 19 czerwca 2018

Kosmetyki AVON Głęboko oczyszczające plastry w żelu przeciw wągrom Clearskin Avon - OPINIA


Zapraszam na opinię o głęboko oczyszczających plastrach w żelu przeciw wągrom Clearskin Avon, jakie otrzymałam od Kosmetyki AVON.




Plastry w żelu trochę przypominają mi maseczkę peel-of. Podobnie się nakłada podobnie ściąga.

Konsystencja bardzo gęsta, ciągnąca. Ma to swoje plusy i minusy. Dzięki gęstości nie spływa z twarzy, nie „ucieka między palcami. Jednocześnie aplikacja jest troszkę trudniejsza, ponieważ troszkę ciężko ją rozprowadzić. Mnie jednak to nie przeszkadza za bardzo.

Zapach nieprzeszkadzający, dość szybko znikający.

Działanie według mnie rewelacyjne. Przed nałożeniem robię sobie tzw. „parówkę” i plastry zdecydowanie usuwają wągry w widoczny sposób. Po ściągnięciu nosek jest dużo czystszy, wągrów na nim jest mniej za to na plasterku widzimy ich sporo.

Plastry w żelu są wydajne. Tubka 30ml starczy na długi czas (używałam 6 razy i większa połowa została).

Ja jestem zdecydowanie na tak. Sama z chęcią nie jeden raz do niego wrócę, a Wam polecam.


Zalety:
·      Wydajne.
·      Skuteczne.
·      Pomagają w walce z wągrami.



Wady:
BRAK znaczących


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Kosmetyki AVON.

19 komentarzy:

  1. Ciekawe kusza mnie te plastry ale jak widze żel lepsza wersja dla początkujących chyba :) a z wągrami duzo problemu może nie mam ale mi i tak przeszkadzaja

    OdpowiedzUsuń
  2. o ciekawa jestem ich działania, przydałyby się i mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Po opini produkt świetny będę musiała wypróbować i przekonać się jak działa

    OdpowiedzUsuń
  4. opinia świetna,a produkt bardzo przydatny

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o takim kosmetyku. Plastry w żelu to dla mnie nowość i niemałe zaskoczenie . Z pewnością przyjrzę się im podczas kolejnego katalogu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam alex zapowiada siedobry ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam chetnie go kuiexi przetestuje ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam właśnie ciekawa tej recenzji, fajnie, że działa

    OdpowiedzUsuń
  9. O coś dla mnie. Ciekawa opinia. Super

    OdpowiedzUsuń
  10. Kusząca propozycja...jeszcze w plastrach nigdy nie testowałam...pora to zmienić 😁😁

    OdpowiedzUsuń
  11. Plastry na wągry? Bardzo przydatne jeżeli ktoś ma z nimi problem bo wiadomo, że nie wyglądają najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Plastry,hmmm brzmi fajnie,na razie nie potrzeba mi taka kosmetyka ale różnie bywa:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy produkt dla kobiet

    OdpowiedzUsuń
  14. Produkt dla mnie. Warto wyprobowac

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy produkt,ktory z checia wyprobuje

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekaey kosmetyk :)nawet by mi się przydał, pomyślę o nim

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś miałam podobne plasterki i nie robiły nic.Dlatego jestem ciekawa jakie te są skuteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. skoro te plastry to taki skuteczny produkt niech panie śmiało przetestują

    OdpowiedzUsuń