poniedziałek, 4 czerwca 2018

Holly - Fashion Shop Leginsy - OPINIA

Zapraszam na opinię o leginsach, jakie otrzymałam od Holly - Fashion Shop (dawniej Zakupowe szczęście).









Zacznę od zapakowania paczuszki, ponieważ strasznie miło mnie zaskoczyło. Otrzymałam leginsy zapakowane w papier z dołączoną miłą wiadomością od strony. Niby taka mała rzecz a zdecydowanie sprawia, że widać dbałość o klienta.

Leginsy są w rozmiarze damskie S, nawet nie wiem, kiedy moje dziecko tak urosło.

Jakość leginsów jest bardzo wysoka. Amelka bardzo je lubi, a więc często nosi, a co za tym idzie są często prane i prasowane. W żadnym miejscu nie zmechaciły się, nie przetarły, a nitki nie puściły. Kolor jest dokładnie taki sam, jak gdy były nowe. Materiał nie skurczył się ani nie rozciągnął.

Moja córka stwierdziła, że tak bardzo je lubi głównie za wygodę noszenia. Nigdzie nie cisną, nie uwierają, a jednocześnie doskonale się trzymają na miejscu. Nawet podczas intensywnego ruszania się np. biegania nie spadają, nie krępują ruchów.

Wizualnie są ładne i praktyczne. Można nosić i do bluzki i do tuniki. Nadadzą się na wiele okazji.

Moje dziecko twierdzi, że są rewelacyjne. Ja uważam, że są wysokiej, jakości. Obie polecamy.


Zalety:
·      Ładne.
·      Wygodne.
·      Wysokiej, jakości.
·      Nie mechacą się.
·      Materiał nie rozciąga się i nie kurczy.



Wady:
BRAK


Moja ocena 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Holly - Fashion Shop oraz na FB.

18 komentarzy:

  1. Widac zexbardzo ladnie i starannie zapakowane a to sie ceni ewelinac tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zapakowane do tego wygodne i wytrzymałe

    OdpowiedzUsuń
  3. Leginsy wyglądają na fajne i najważniejsze że są wygodne :) co do paczuszki to nie dośc że ładnie zapakowane to jeszcze podpisane zdaje sie odręcznie i to juz duży plus bo zdarza sie karka z podziekowaniami za zakup ale nigdy mi sie nie zdarzyło by było odręczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze wg mnie jest to, że są wygodne. W ciąży nosiłam głównie legginsy, bo nie uciskały mnie i czułam się swobodnie. Do tego tunika i można było wyjść z domku. Super wygląda córcia 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Już na Instagramie zwróciłam właśnie uwagę na to jak pięknie były zapakowane. Też lubię kiedy takie paczuszki się otrzymuje .Urzekła mnie ta odręcznie napisana kartka . Widać że firma w najmniejszym detalu dba o klienta, pokazuje swój profesjonalizm. Legginsy są fajne. Najważniejsze że modelka jest z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne leginsy ,sama lubię leginsy bo są wygodne i swobodne .Amelka prezentuje się świetnie ,modnie i wygodnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra jakośc to podstawa,nie mechacą się pewnie o praniu tez materiał ok.Uniwersalny kolor,takie rozwiązania lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj to ważne że super jakość i wykonanie😊
    Świetnie córka wygląda....😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz Aniu racje niby niewielka karteczka I mile slowa ale maja wielkie znavzenie zwazywszy ze konkurencja nie spi. A leginsy super :-) Amelka wyglada w nich pieknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. najważniejsze aby Amelce było wygodnie, widać ładnie wyglądaja

    OdpowiedzUsuń
  11. leginsy są bardzo wygodne a miłe słowa zachęcają do kolejnych zakupów

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają naprawdę ładnie i wygodnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie pięknie zapakowana paczuszka. Legginsy wyglądają bardzo ładnie, sama uwielbiam legginsy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Na początku dużym plusem jest ich ładne zapakowanie.Legginsy są wygodne a Amelka świetnie w nich wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. opakowanie ma znaczenie,miła karteczka dla klienta,spodnie wygodne

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne, solidne i wygodne, czego więcej chcieć?

    OdpowiedzUsuń