sobota, 2 czerwca 2018

CUKRY NYSKIE Herbatniki Stokłoski - OPINIA


Zapraszam na opinię o herbatnikach Stokłoski, jakie otrzymałam od CUKRY NYSKIE.


W opakowaniu znajdziemy 90g, co równa się 9 sztukom ciasteczek. Ilość idealna dla niespodziewanych gości lub małe, co nieco dla czteroosobowej rodziny.

Kształtem przypominają kwiatuszki. Wizualnie są ciekawe, ładne.

Po otwarciu czujem pomarańczowy aromat. Przyjemny, zachęcający do spróbowania.

Smak pyszny, lekko słodki.

Stokłoski są kruche, a jednocześnie rozpływają się w ustach.

Długo zachowują świeżość. Nie robią się miękkie, papkowate.

U mnie Stokłoski wszystkim smakowały i zdecydowanie polecamy.

Zalety:
·      Smaczne.
·      Nie tracą świeżości szybko.
·      Aromat pomarańczy.
·      Ciekawy kształt.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę CUKRY NYSKIE oraz na FB.



17 komentarzy:

  1. Kuszą kształtem i aromatem hmm pychotka hak dla mnie do kawki czy herbatki a nawet na spacer idealne

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo do herbatki lub kawki ciasteczka idealnie sie sprawdzą

    OdpowiedzUsuń
  3. Do maczania w herbacie lub kakao idealne 🙂 mniam

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tych herbatniczków ale chętnie spróbuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Az naszla mnie ochote na sprobowanie ich ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniamniusie😛
    Chętnie spróbuję tych kwiatuszków

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jedliśmy ich jeszcze, ale po takiej opini chętnie byśmy spróbowali .Fajny kształt mają

    OdpowiedzUsuń
  8. Takich jeszcze nie jedliśmy, chętnie sprobujemy

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie kruche ciastka i lubię pomarańcze,także nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż mi ślinka cieknie, lubię herbatniki

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda Aniu,że nie pokazałaś na talerzyku jak wyglądają :) Ale z receznji zachęcają do posmakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. herbatnikami często w domu się zajadamy

    OdpowiedzUsuń