piątek, 8 czerwca 2018

4points Izolator termiczny na butelkę 0,5 l JEANS - OPINIA

Zapraszam na opinię o izolatorze termicznym na butelkę 0,5 l JEANS, jaki otrzymałam od 4points.






Może jestem nie na czasie, ale nigdy o czymś podobnym nie słyszałam, dlatego do testów podeszłam bardzo zaciekawiona.

Już pierwsze wrażenie było mega pozytywne. Butelka „ubrana” w izolator termiczny wygląda gustownie. Zdecydowanie przyciąga wzrok innych, zaciekawia, szczególnie, że nie widać, z czym butelkę mamy w dłoni J.

Izolator wykonany jest z wysokiej, jakości neoprenu - pianki wykorzystywanej przez nurków. Można bez obaw prać go w pralce. Jest wytrzymały.

Spełnia kilka funkcji. Po pierwsze utrzymuje chłód napoju i to długi czas. Zimny napój czy piwo (oczywiście dla osób pełnoletnich nieprowadzących pojazdów) w upalny dzień nie wiąże się z wyprawą do sklepowej lodówki czy noszeniem mini lodówki na plażę. Izolator zdecydowanie daje radę, nawet, gdy na dworze duży upał.

Kolejny plus za zabezpieczanie butelki przed stłuczeniem. Nie rzucałam nią z całej siły o asfalt, ale „przypadkowe” upuszczenie czy uderzanie butelki o butelkę nie kończy się rozbitym szkłem.

Posiada antypoślizgowe dno, co według mnie jest kolejną zaletą.

Izolator bardzo łatwo założyć i zdjąć z butelki dzięki suwaczkowi. Zdecydowanie praktyczne rozwiązanie.

Jak ja bez tego do tej pory żyłam? Pewnie jak większość z Was J. Po testach jednak uważam, że to zdecydowanie ułatwiający przeżycie upałów gadżet, który doskonale zdaje egzamin na plaży, na spacerze czy w samochodzie, gdy marzymy o zimnym napoju, a temperatura powietrza sprawia, że po chwili wszystko robi się ciepłe. Zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Ładny.
·      Praktyczny.
·      Wytrzymały.
·      Wielofunkcyjny.
·      Można prać w pralce.
·      Łatwo się zakłada i zdejmuje z butelki.


Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę 4points oraz na FB.

Izolator termiczny na butelkę 0,5 l JEANS znajdziecie TU.

18 komentarzy:

  1. Sama sie z tym czyms nie spotkalam wyglada super i dobrze ze zdalo wgzamin ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. prosta rzecz w sumie ale prawda taka że wiekszość z nas pewnie nie wiedziała że cos takiego jest a takie praktyczne i przydatne na upały

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej. Pierwszy raz słyszę o czymś takim. Super gadżet

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez pietwszy raz o nim slysze I jestem zachwycona. Jest tak.slinczne ze. Sama go chce hihi :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie zastanawia ,czy przypadku kontroli straży miejskiej obejdzie się bez mandatu w końcu nie widać co się ma w ręce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Do niedawna nie miałam pojęcia o istnieniu takiego gadżetu. Dowiedziałam się przez konkurs na jednym z fanpage .Świetne rozwiązanie zwłaszcza podczas upałów, pobytów na plaży .każdy lubi wypić coś zimnego

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękny :) Słyszałam o takich rzeczach już co więcej sama chętnie korzystam z podobnych gadżetów.

    OdpowiedzUsuń
  8. szczerze mówiąc pierwsze takie coś widze

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę takie cudeńko....coż powiedzieć. ładne i praktyczne😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa nazwa i udoskonalenie zwykłej torby termicznej

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny i funkcjonalny. Czego chcieć więcej?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale boskie wykonanie,no naprawdę ktoś miał fajny pomysł,jejku tyle cudo teraz jest dokupienia,nic tylko mieć kasiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny patent,mamy możliwość wypicia zimnego napoju wszędzie,wygodna forma

    OdpowiedzUsuń
  14. Super rozwiazanie,o ktorym wczesniej nie slyszalam..idealnie sprawdzi się na spacery czy inne wyjscia i zapewni nam schlodzona wode czy inne napoje

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy gadżet :) bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale gustowne to wdzianko :) Izolator to świetny gadżet na upały :

    OdpowiedzUsuń