czwartek, 24 maja 2018

Wydawnictwo Egmont Książeczka pt.: „Muminek i pieśń oceanu” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Muminek i pieśń oceanu”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.







Muminek zazdrości tacie muszli, która skrywa wspaniałą pieśń – pieśń, która słyszy tylko ten, który ją znajdzie. Wraz z przyjaciółmi udaje się na Samotną Wyspę, aby odnaleźć własną muszlę i poznać legendarną pień. Nie wszystko idzie jednak zgodnie z planem, a burza robi się coraz bardziej niebezpieczna. Czy muszla zostanie odnaleziona a Muminek pozna wspaniałą pień? Czy mimo burzy wrócą szczęśliwie do domu?

Ilustracje zajmują większą część strony, są ładne, kolorowe. Przyciągają wzrok i zachęcają do poznania treści.

Tekst ciekawy, zrozumiały, zachęca do słuchania a starsze dzieci do samodzielnego czytania.


Przygody Muminków pamiętam z dzieciństwa. To bajka ponadczasowa, ciekawa, pouczająca i przede wszystkim bez przemocy. Zdecydowanie ją lubiłam i z chęcią podsuwam dzieciom do poczytania. Książkę pt.: „Muminek i pieśń oceanu” jest warta dołączenia do domowej biblioteczki. Polecam.


Zalety:
·      Ponadczasowa.
·      Wciągająca.
·      Pouczająca.
·      Śliczne ilustracje.
·      Prosty, zrozumiały tekst.
·      Wspomnienie dzieciństwa.
·      Bez przemocy.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz FB Galaktyka Czytelnika.

Książkę pt.: „Muminek i pieśń oceanu” znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. Muminki zawsze fajna ksiązeczka wkoncu to bajeczka mojego dzieciństwa a kazda nowa historia to powrót do tych lat

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa historia z przygodami z pewnością zaciekawi nie tylko dziecko ale i dorosłego

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna bajka z dzieciństwa 😄 moje dzieci też uwielbiają

    OdpowiedzUsuń
  4. muminki to dla każdego dziecka jest fajna bajka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamy nagrane synek bardzo lubi eweli a tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Muminki. Muszę kupić moim szkrabom książkę mamusi dzieciństwa 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Muminki to bajka, która dzieciom chyba nigdy się nie znudzi . Pamiętam ją z mojego dzieciństwa i bardzo ją lubiłam. Teraz moi synowie ją pokochali . Książka jest bardzo kolorowa, z fajną historyjką. Maluchy chętnie będą jej słuchały i z zaciekawieniem oglądły ilustracje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam je,bardzo ładnie wydana, przyciąga wzrok

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach...wspaniałe przygody...lubimy ogromnie Muminki😍

    OdpowiedzUsuń
  10. historie o Muminkach pamiętam z dzieciństwa i chętnie bym o nich sobie i dzieciakom poczytała

    OdpowiedzUsuń
  11. Muminki to dla mnie powrót do przeszłości :) To jedna z tych bajek,która łączy pokolenia.Książeczka świetna,warta przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przygody Muminków nigdy się nie znudzą,następna książka którą należy przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  13. znam Muminki z dzieciństwa i taka propozycja dla dzieci mnie się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń