poniedziałek, 21 maja 2018

Wydawnictwo Egmont Książeczka pt.: „Muminek i urodzinowy guzik” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Muminek i urodzinowy guzik”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Egmont.






Jest najważniejszy dzień w roku dla Muminka – jego urodziny. Rodzice wraz z życzeniami dają mu wspaniały guzik, którym od razu chce się pochwalić przyjaciołom. Tylko, że nikt nie ma dla niego czasu, nikogo nie interesuje jego guzik, nikt mu nie składa życzeń. Czy przyjaciele zapomnieli o jego święcie? Czy już go nie lubią? Muminek wraca do domu z łzami. Czy najwspanialszy dzień w roku okaże się najsmutniejszym? A może …….

Ilustracje zajmują większą część strony. Są ładne, kolorowe. Przyciągają wzrok i zachęcają do poznania treści.

Tekst ciekawy, zrozumiały.

Bardzo ciekawa książka, która dla mnie jest wspomnieniem z dzieciństwa. Bardzo lubiłam Muminki i z przyjemnością podsuwam teraz dzieciom do czytania. Zdecydowanie polecam.



Zalety:
·      Ponadczasowa.
·      Ciekawa.
·      Ładne ilustracje.
·      Zrozumiały tekst.
·      Bez przemocy.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz FB Galaktyka Czytelnika

Książkę pt.: „Muminek i urodzinowy guzik” znajdziecie TU.

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam czytac o Muminkach :) ale mało takich książek w stacjonarnych księgarniach

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bardzo lubiłam oglądać w dzieciństwie Muminki. Fajna ta książka, taka kolorowa z interesującą historią.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa bajka poczytała bym ją synowi i przypomniała sobie czasy dzieciństwa

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja ulubiona bajka z dziecinstwa ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna bajka lubię ja bardzo

    OdpowiedzUsuń
  6. muminki zawsze będą ciekawe i sie nie znudzą

    OdpowiedzUsuń
  7. Muminki to i moja bajka z dzieciństwa Bardzo lubiłam wszystkich bohaterów zwłaszcza Migotkę🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Bajka z moich młodych lat,lubiłam ją bardzo,prosta naturalna,nie to co teraz ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy tytuł i bardzo podobają mi się te kolorowe ilustracje

    OdpowiedzUsuń
  10. stare bajeczki naszego dzieciństwa, lubiłam kiedyś Muminki

    OdpowiedzUsuń
  11. Książka bardzo ciekawie opracowana :) Przepiękne ilustracje,ulubione Muminki,interesująca treść :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muminkowe wspomnienia z dziecinstwa :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. książka wciąga,dostać na prezent guzik ciekawe myślę,że książka będzie miała dobre zakończenie

    OdpowiedzUsuń