czwartek, 3 maja 2018

TarkaiMiarka.pl Składane sitko do gotowania na parze Rossi Kela - OPINIA


Zapraszam na opinię o składanym sitku do gotowania na parze Rossi Kela, jakie otrzymałam od TarkaiMiarka.pl.







Na pewno nie jedna osoba wie, że gotowanie na parze jest bardzo zdrowe. Dzięki niemu warzywa nie tracą wielu cennych witamin. Sitko Rossi Kela pozwala nam gotować na parze praktycznie w każdym garnku, jakie posiadamy w domu.

Dzięki temu, że jest składane może osiągać średnicę w przedziale 14-23 cm. Takie rozwiązanie jest zdecydowaną zaletą. Nie musimy mieć do każdego garnka innego sitka, wystarczy nam jedno, które się dopasuje do większości, jakie posiadamy. Mi nie pasuje tylko do jednego, największego garnka.

Użycie go jest dziecinnie proste. Nie ma problemu ani z jego rozłożeniem, ani ponownym złożeniem.

Utrzymanie czystości również nie jest problematyczne. Można myć w zmywarce, a że ja nie należę do osób ją posiadających wystarczy gąbka z płynem do naczyń i bez szorowania, namaczania jest czyściutkie.

Sitko jest solidne i wytrzymałe. Wykonane z stali nierdzewnej faktycznie nie rdzewieje. Nie pęka w żadnych miejscach, żadne części nie odpadają.

Składane sitko do gotowania na parze Rossi Kela to idealny sposób na zdrowe warzywa, mięso czy ryby. Ja zdecydowanie jestem na tak i polecam.


Zalety:
·      Pasuje do większości garnków.
·      Składane.
·      Łatwe w użyciu.
·      Solidne.
·      Nie rdzewieje.
·      Nic się nie odrywa.
·      Łatwe w czyszczeniu.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę TarkaiMiarka.pl oraz na FB.

Składane sitko do gotowania na parze Rossi Kela znajdziecie TU.

17 komentarzy:

  1. Mialam podobne ale nie lubie takuch potraw ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne sitko ,też kiedyś takie miałam ,komuś pożyczyłam i już nie odzyskałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydałoby mi sie takie :) m,oże sobie sprawie , a nóż moje niejadki przekonam do warzyw

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie sitko to fajny ,praktyczny gadżet, który warto mieć w swojej kuchni. Mama ma podobne i bardzo sobie chwali.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem zachwycona. Świetna sprawa z takim sitkiem

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie wynalazki :) Ciekawa jestem czy nie rdzewieje po dłuższym użytkowaniu,daj znać ANiu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wygląda 😁 choć niebardzo przepadam za takim gotowaniem

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja mama lubi takie jedzonko gotowane na parze. Muszę jej to sitko pokazać 🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie gotowałam na parze ale może by warto sprobowac

    OdpowiedzUsuń
  10. słyszałam o takich sitkach, ja osobiście mam garnek do gotowania na parze a le to rozwiązanie też mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydałoby mi się takie, fajna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomyslowa rzecz i przydatna w każdej kuchni w przygotowaniu dań na parze

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak każdy z nas wie gotowanie na parze jest zdrowe :) Jedno sitko już mam,to widzę,ze jest też solidne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super praktyczne I zajmuje malo miejsca a jak sama napisalas nie rdzewieje to warto je miec

    OdpowiedzUsuń
  15. przydatny gadżet w każdej kuchni

    OdpowiedzUsuń