czwartek, 17 maja 2018

MILL clean kosmetyki do wnętrz Płyn do mycia szyb i luster „MAJOWY PORANEK" - OPINIA


Zapraszam na opinię o płynie do mycia szyb i luster „MAJOWY PORANEK”, jaki otrzymałam od MILL clean kosmetyki do wnętrz.




Płyn bez problemu radzi sobie z wszelkimi zabrudzeniami, mazami, jedzeniem, brudnymi paluszkami czy też kurzem na wszelkich szklanych powierzchniach. Bez konieczności kilkakrotnego powtarzania czynności pozostawia szło czyste, bez smug, a jednocześnie sprawia, że kurz nie osiada się tak szybko.

Wydajność płynu jest duża. Wystarcza niewielka ilość, aby spełnił swoje zadania – wyczyścił szklane rzeczy, a jednocześnie napełnił zapachem całe pomieszczenie.

Opakowanie jest wygodne w użyciu za sprawą automizera. Dodatkowy plus za przezroczystość butelki, wiem ile płynu jeszcze zostało.

Zapach zdecydowanie rewelacyjny, dość intensywny, napełnia całe pomieszczenie sobą, ale nie przeszkadza a zachwyca. Jest świeży, przyjemny, osobiście czuję połączenie konwalii z lekką nutą bzu.

Co zrobić by polubić sprzątanie? Zaprzyjaźnić się z firmą MILL clean kosmetyki do wnętrz J.
To już kolejny płyn, który Wam pokazuje i jak poprzednie tak i ten zdecydowanie polecam.



Zalety:
·      Skuteczny.
·      Wygodny w użyciu.
·      Piękny zapach.
·      Wydajny.
·      Praktyczne opakowanie.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę MILL clean kosmetyki do wnętrz oraz na FB.

PŁYN DO MYCIA SZYB I LUSTER MAJOWY PORANEK znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. Mi by sie przydał bo raz mam dośc nisko okna (na poddaszu wieć niżej) co skutkuje włażeniem na nie i łapkami na szybie. I boalkonowe moja zmora myc można codzien kilka razy '

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny plyn mam sprawdzil mi sie w 100% ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię jak mi przy sprzątaniu ładnie pachnie, akurat czeka mnie wielkie sprzątanie, dwa okna już dziś umyte kolejne przede mną a więc i pachnący płyn do szyb by się przydał

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię kiedy produkty do sprzątania oprócz działania mają ładny zapach 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zarówno zapach konwalii jak i bzu. Lubię kiedy w pomieszczeniu ładnie pachnie podczas sprzątania i nie czuje chloru, albo takiej mocnej chemii. Jak widać plus za zapach a najważniejszy za skuteczne działanie

    OdpowiedzUsuń
  6. Konwalia w połączeniu z bzem musi fantastycznie pachnieć.Przy małych rączkach moich dzieci ciągle myję szyby i lustra :) Płyn chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te płyny 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam duże okna i przyznam mega ciężko je myć,zwłaszcza iż od południa do wieczora mam mega słońce,zapiszę sobie to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego produktu ,nie miałam ,używam od dawna najbardziej popularny ,który jest na rynku od lat i pojawił się już w dwóch wersjach,niby odnowiony i też nie robił nigdy smug .

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam tego płynu, jestem bardzo ciekawa czy i u mnie sprawdzilby się

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie miałam okazji spróbować ale przy najbliższej okazji kupię i przekonam się o nim

    OdpowiedzUsuń
  12. po raz kolejny recenzja z produktami tej marki płyn musi dobrze działać

    OdpowiedzUsuń
  13. Mialam inny zapach I tez polecam :-)

    OdpowiedzUsuń