piątek, 25 maja 2018

MAKO Rurki długie - OPINIA


Zapraszam na opinię o długich rurkach, jakie otrzymałam od firmy MAKO.




W plastikowym opakowaniu znajdziemy 6 długich rurek. Ilość wystarczająca do kawy\herbaty, gdy przyjdą niespodziewani goście czy na przekąskę dla dzieci.

Wafelek jest dla mnie idealny. Chrupiący, smaczny. Nawet, gdy rurki leżą na talerzyku nie nabiera wilgoci, nie mięknie.

Krem o smaku śmietankowym, dość słodki, puszysty. Według mnie dokładnie taki, jaki powinien być w rurkach.

Moim zdanie rurki są smaczne. U mnie zniknęły w jedno popołudnie. Zdecydowanie polecam.

Zalety:
·      6 sztuk w opakowaniu.
·      Chrupiący wafelek.
·      Słodki, śmietankowy krem.
·      Długie.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę MAKO.

Rurki długie znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. brzmi słodko :) akurt nie przepadam za takimi słodkościami ale kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te rurki sa mega slodkie i pyszne oj daj jedna ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam właśnie takie pyszności. U mnie też szybko by zniknęły przy moich łasuchach .

    OdpowiedzUsuń
  4. Nadzienie pewnie mają podobne do tego z ciepłych lodów 🙂 mniam, ale bym zjadla

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te rurki 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam, uwielbiam, ale takich jeszcze nie jadłam

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje smaku dzieciństwa ♥️

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dla mnie rurki za słodkie ale być może tej firmy akurat by były dobre, nie próbowałam ich nigdy

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię takie od czasu do czasu słodkości

    OdpowiedzUsuń
  10. na słodkie zawsze mam chęć,lubie rurki z kremem,te mogą być lepsze od tych kupowanych w budkach z lodami

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie słodkości do kawy idealne wafelki chrupiące z kremem pychotka

    OdpowiedzUsuń
  12. Rurki i do tego krem pyszności,smak dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zrobiłaś mi teraz smaka na nie :) U mnie dzieci zjadłyby je na "poczekaniu" ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Slinka cieknie :-) uwielbiam je

    OdpowiedzUsuń