piątek, 18 maja 2018

MAKO MURZYNKI (CIEPŁE LODY) - OPINIA

Zapraszam na opinię o ciepłych lodach – murzynki, jakie otrzymałam od firmy MAKO.





W kartonowym opakowaniu znajdziemy 10 lodów. Każdy z nich jest włożony w specjalną dziurkę, co daje nam gwarancję, że nie będą „latać” po opakowaniu i się nie popsują.

Murzynki to połączenie wafelka z kremem oblanym czekoladą.

Wafelek jest pyszny, chrupiący dokładnie taki jak w uwielbianych przeze mnie lodach włoskich z automatu. Nie nabiera wilgoci, nie robi się miękki, niesmaczny.

Krem jest śmietankowy, bardzo słodki. Dzieciakom zdecydowanie posmakował, dla mnie trochę za słodki. Jednak ma to dużą zaletę – dzieci zjedzą jednego z smakiem i mają dość.

Czekolada jest mleczna, smaczna. Krem jest nią dokładnie oblany.

Moje dzieci są zdecydowanie na tak, a ja polecam ciepłe lody, szczególnie, gdy temperatura na zewnątrz sprawia, że na zimnie jest zdecydowanie za zimno.

Zalety:
·      Smaczne.
·      Chrupiący wafelek.
·      Śmietankowy, słodki krem.
·      Mleczna czekolada.
·      Opakowanie gwarantujące, że się nie uszkodzą.
·      Słodkie, co sprawia, że nie zje się więcej niż jednego.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę MAKO Rogowo.

MURZYNKI (CIEPŁE LODY) znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Czy ty wiesz ze nie wolno tobic smaka oszt ty uwielbiam takiexlody sama czasem zjadam ewelina ctkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Poczytałam i smaka sobie narobiłam pychotka w dzieciństwie jadłam je nie mam każdego dnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam osobiście uwielbiałam lody ciepłe jako dziecko i obecnie chętnie po nie siegam ale mam wrażenie że kiedys az tak "słodkie" nie były. Za to moje dzieciaki ich nie lubią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie lody to również moje wspomnienia z dzieciństwa. Teraz mój starszy synek też bardzo je lubi. Idealne, by się zasłodzić .

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspomnienie mojego dzieciństwa 😁 uwielbiam te lody i jeśli gdzieś widzę tp kupuję dla całej rodzinki

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś uwielbiałam takie lody,w obecnym czasie jakoś nie bardzo po nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to ja bym zaraz skosztowała chociaz jeden

    OdpowiedzUsuń
  8. Kto ich nie lubi ?Chyba wszyscy uwielbiają murzynki ,od malucha do łasucha.

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię ciepłe lody choć zazwyczaj wtedy gdy na dworze robi się chłodno

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja uwielbiam murzynki :) Przesłodkie ale wystarczy jeden,dzieci całe umorusane ale też się nimi zajadają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Produkt idealny dla moich dzieci

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham je I tu taka pokusa przed snem :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. murzynki smak dzieciństwa do teraz,chcę tez tych posmakować

    OdpowiedzUsuń