czwartek, 3 maja 2018

Lazuryt Balsam do ciała Tesori Muschio Bianco - OPINIA


Zapraszam na opinię o balsamie do ciała Tesori Muschio Bianco, jaki otrzymałam od Lazuryt.



Balsam mieści się w wygodnej w użyciu tubce stawianej na zakrętce.

Konsystencję ma lekką, a jego aplikacja jest bezproblemowa.  

Wydajność balsamu jest bardzo dużo duża. Wystarczy nieduża ilość, aby wystarczyło na całe ciało.

Po nałożeniu mamy wspaniałe uczucie ochłodzenia, które pozostaje na jakiś czas.

Balsam wchłania się dość szybko, a na skórze nie pozostaje żadna nieprzyjemna tłusta czy lepka warstwa.

Zapach wspaniały. Intensywny, podczas nakładania roznosi się po całym pomieszczeniu, a później na długi czas jest wyczuwalny na skórze. Ja najbardziej wyczuwam w nim zapach mojego kochanego piżma.

Balsam doskonale radzi sobie z należeniem skóry (moja skóra nie należy do suchych problemowych). Nadaje jej miękkości i delikatności.

Jest delikatny. Nie powoduje podrażnień, uczuleń, szczypania czy pieczenia nawet, jeśli używam go po goleniu.

Już za sam zapach go pokochałam, a do tego dobrze i na długo nawilża, nie uczula, jest wydajny i wygodny w aplikacji. Śmiało mogę nazwać go balsamem dla mnie idealnym. Polecam.


Zalety:
·      Cudowny, długotrwały zapach.
·      Lekka konsystencja.
·      Wygodna aplikacja.
·      Szybko się wchłania.
·      Wydajny.
·      Nie pozostawia żadnej nieprzyjemnej warstwy.
·      Uczucie ochłodzenia.
·      Dobrze nawilża.
·      Nie uczula.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę  Lazuryt oraz na FB.

Balsam do ciała Tesori Muschio Bianco znajdziecie TU.

17 komentarzy:

  1. Balsam brzmi z opinii na dosc fajny, pozostaje jak tylko samemu sie przekonac.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tę włoską markę kosmetyczną...ostatnio miałam płyn do kąpieli...co za zapach😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba z takim w końcu nie zapomniałabym że moja skóra wymaga teraz balsamowania i kremowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i znowu to pizmo ja zanim nie przepadam ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny i długotrwały zapach to coś co lubię .

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaintrygowało mnie to, że powoduje uczucie chłodzenia .Na upały taki balsam będzie dla mnie jak znalazł. Do tego ślicznie pachnie, jest bardzo wydajny, ma lekką konsystencję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z recenzji wynika,że balsam jest świetny. Ma bardzo istotne plusy, które mnie przekonują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Recenzja same zalety balsamu więc nic tylko kupić i spróbować 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo zalet,nawilża,wydajny,ochładza,zatem jest wprost idealny dla naszej skóry

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm... Idealny. Nawilżenie i zapach piżma to coś dla mnie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  11. aplikacje jak ma wygodna to juz fajna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  12. balsamów używam codziennie i nawet te dość lepkie mojej skórze się podobają i uwielbiam jak pięknie pachną

    OdpowiedzUsuń
  13. Nazwa bardzo ciekawa, brzmi tak ekstrawagancko

    OdpowiedzUsuń
  14. Balsam z uczuciem chłodzenia w sam raz na gorące lato :) Wygodne opakowanie i marka,której jeszcze nie miałam okazji poznać :) Brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  15. balsam zbiera same pozytywy więc niech panie śmiało go przetestują

    OdpowiedzUsuń