niedziela, 20 maja 2018

Kosmetyki AVON Żel pod prysznic Avon senses ENCHANTED PARADISE - OPINIA


Zapraszam na opinię o żelu pod prysznic Avon senses ENCHANTED PARADISE, jaki otrzymałam od strony Kosmetyki AVON.

i

Żel ma bardzo gęstą konsystencję, doskonale się pieni tworząc dużo kremowej piany. To wszystko sprawia, że jest wydajny.

Zapach dość intensywny, unoszący się podczas używania w łazience i pozostający na skórze. Ja doskonale w nim wyczuwam zapach jaśminu przełamany czymś kwaskowym. Zdecydowanie mi się podoba.


Żel doskonale spełnia swoje zadanie czy oczyszcza skórę dając uczucie świeżości. Dodatkowo delikatnie ją nawilża, co sprawia, że przy skórze bezproblemowej nie ma potrzeby dodatkowego nawilżenia.

Bardzo go polubiłam, głównie za zapach oraz uczucie odświeżenia. Zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Delikatnie nawilża.
·      Gęsta konsystencja.
·      Wydajny.
·      Śliczny zapach.
·      Daje uczucie świeżości.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę  Kosmetyki AVON.

14 komentarzy:

  1. Brzmi zachecająco :) dawnie lubiłam zapchi żeli nie wiem jakie sa obecnie nowe ale żele były super wydajne i pachnące

    OdpowiedzUsuń
  2. Zeke sa swietneczapachy boskie dibrze mi znane ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię kosmetyki Avon :) Żel odświeżający,wydajny i jeszcze nawilżający :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam okazję spróbować innych z tej serii i są też cudne . Teraz kolej będzie na ten 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyki i żele są mi znane .Żel dość wydajny o ładnym zapachu .

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię żele z tej serii .Tego jeszcze nie poznałam . Myślę że by mi się spodobał, bo uwielbiam zapach jaśminu.

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię żele które są gęste i wydajne

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię kosmetyki z avonu,mam szereg zapachów,żele do kąpieli płyny naprawdę są boskie,długo trwałe,nawilżają,wydajne,polecam również.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię te żele, ponieważ mają bardzo ładne, świeże zapachy

    OdpowiedzUsuń
  10. kosmetyki avon są lubiane,ten bedzie kolejny dla pań do poznania

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam I sama polecam, gestny poprostu swietny :-)

    OdpowiedzUsuń