niedziela, 13 maja 2018

Bimago Fototapeta Jaskinia: Leśny wodospad - OPINIA

Zapraszam na opinię o fototapecie Jaskinia: Leśny wodospad, jaką otrzymałam od Bimago.










Fototapeta przyszła solidnie zapakowana, co sprawiło, że nie zniszczyła się podczas transportu.

Jest w formie czterech części, ale przychodzi w rulonie, który trzeba samodzielnie rozciąć w białych miejscach. Jest to w jakimś sensie minus, jednak według mnie nieznaczący. Wystarczy pomalutku, z precyzją to zrobić i nic złego się nie dzieje.

Nałożenie tapety na ścianę nie jest problemowe. Mąż używał zestawu od Bimago (o nim w następnej opinii) i wszystko poszło szybko, ładnie, bez nieprzyjemnych niespodzianek.

Tapeta doskonale trzyma się ściany, nigdzie nie odchodzi.

Wizualnie strasznie mi się podoba. Nadaje wnętrzu głębię, zwiększa wizualną przestrzeń, przyciąga wzrok.


Moim zdaniem tapeta jest śliczna, a jej założenie nie jest jakieś bardzo wymagające. Zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Łatwy montaż.
·      Śliczna.
·      Nie odkleja się.
·      Wizualnie powiększa przestrzeń.


Wady:
Niedużą wadą jest fakt, że tapetę trzeba rozciąć samodzielnie.


Moja ocena – 9\10

Serdecznie zapraszam na stronę Bimago oraz na FB.

Fototapetę Jaskinia: Leśny wodospad znajdziecie TU.

14 komentarzy:

  1. Wygląda ślicznie :) co prawda może wybrała bym inną ale wszystko zalezy od tego gdzie chce się ja miec

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladny wzor i pieknie wyglada na scianie brawo maz ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękny widok i szybka możliwość samemu ją przykleić

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny widoczek . Zawsze myślałam że trzeba mieć do nałożenia takiej fototapety odpowiednie umiejętności, bo inaczej nie będzie wyglądać zbyt estetycznie. A tu widzę że ważny jest wybór samej fototapety

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak świetnie wygląda na scianie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wzór. Od razu można poczuć się jak w tej jaskini

    OdpowiedzUsuń
  7. fototapety to fajna sprawa, sama mam jedną w pokoju Ali i aż szkoda pomyśleć, że kiedyś trzeba będzie ją zniszczyć i pomalować ściany

    OdpowiedzUsuń
  8. ładna , nie odkleja sie to ważna pozytywna zaleta

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna,jednak ja odeszłam od takich wynalazków,złe wspomnienia,natomiast u kogoś zawsze mi się podoba :0

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest śliczna bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny widok :) Jak się wszystko na spokojnie zrobi to fototapeta będzie właśnie tak estetycznie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. motyw jaskini,wody fajnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  13. Powoem szczerze ze sama mysle o fototapecie do salonu I oinia wprost do mnie. Jrajobraz mi jest znany , nie wiem jak tam z tym wycinaniem u mnie ale efekt wow jest wart zachodu :-)

    OdpowiedzUsuń