sobota, 26 maja 2018

Betterware-Lubię To Cytrusowe worki na śmieci - OPINIA


Zapraszam na opinię o Cytrusowych workach na śmieci, jakie otrzymałam od Betterware-Lubię To.



Główny problem z śmieciami w koszu to ich nieprzyjemny zapach (przynajmniej dla mnie). Nawet, jeśli segregujemy to ta część z odpadkami z jedzenia nawet systematycznie go opróżniamy zapach jest. Rozwiązaniem okazały się worki cytrynowe, które zdecydowanie „zabijają” nieprzyjemne zapachy a zamiast nich czuć cytrynowy aromat. Dla mnie rewelacja.

Worki są o pojemność 60 L. Ponieważ takich zawsze używam, dla mnie pojemność jest idealna.

Kolejnym zdecydowanym plusem jest fakt, że worki wyglądają jak wielkie reklamówki. Posiadają uszy z uchwytami, które można zawiązać, a później wygodnie wynieść na śmietnik. Takie rozwiązanie gwarantuje nam, że nic się przez przypadek nie wysypie.


Są bardzo solidne. Nawet, gdy napełnimy je na ful i to ciężkimi śmieciami nie pękają, nie rozrywają się. Według mnie to bardzo ważne, niestety przy niektórych workach miałam sytuację, że spód pękała a śmieci lądowały na podłodze czy klatce, sprzątanie ich do przyjemnych nie należało.

Podsumowując według mnie cytrusowe worki na śmieci mają sporo zalet, a ani jednej wady. Z swojej strony zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Neutralizują nieprzyjemny zapach śmieci zamieniając go w cytrynowy, ładny i przyjemny.
·      Pojemość 60l.
·      Nie pękają, nie rozrywają się.
·      Posiadają uszy z uchwytami.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Betterware-Lubię To oraz na FB.

Cytrusowe worki na śmieci znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Przydały by mi sie choc ja używam mniejszych ale i 60 są w użyciu głownie w kuchni. Wszędzie by mi sie przydały zapachowe bo cytrynwe jeszcze takich nie widziałam .

    OdpowiedzUsuń
  2. Też używam takich 60 litrowych worków na śmieci .Nie miałam jeszcze takiego ,który by neutralizował brzydkie zapachy ,sprawiał że wokół ładnie pachnie .To świetny wynalazek. Muszę wypróbować .

    OdpowiedzUsuń
  3. Też akurat używam 60 litrowych 🖒 z opini worki są wygodnepodczas niesienia na śmietnik, eliminują przykry zapach więc jak dla mnie egzamin zdały

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam o zapachu truskawki chodz innej firmy i tez sa mega fajne ciekawią mniexte ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. O takim zapachu jeszcze nie testowałem ale z chęcią wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, jeszcze o takich nie słyszałam. Pojemność idealna i jeszcze ten zapach, muszę je miec

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja odkryłam też zapachowe worki w sieci sklepów. Zapach o niebo lepszy 🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Czegoś takiego szukamy od dawna. .nareszcie zapachowe worki😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  9. duży plus za te uszy, czasami kupuję w Biedronce o zapachu truskawki

    OdpowiedzUsuń
  10. to rzeczywiście solidne worki, ale ten zapach bardzo ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię fajne zapachy w moim otoczeniu.Pomysł na zapachowe worki do śmieci yeszam zatrafiony ,sami kupujemy zapachowe ,akurat nie tej firmy .

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno są boskie,ja kupuje fioletowe w Biedronce też mają mega super zapach,uwielbiam je.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz spotykam się z zapachowymi workami.Jak jest niemowlaczek w domu,przebieranie pieluszki co chwila to już wogle zapach "nieziemski".Bardzo przydatne rozwiązanie,czuć przyjemne cytrusy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mialam worki truskawkowr, ale cytrusowe jeszcze nie :-) a chetnie zakupie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. pachnące worki to dobre rozwiązanie,musimy z żoną koniecznie je kupić

    OdpowiedzUsuń