sobota, 7 kwietnia 2018

Youpibag Etui na laptopa Neopren(pianka) - OPINIA

Zapraszam na opinię o pokrowcu na laptopa Neopren(pianka), jaki otrzymałam od Youpibag.








Pokrowiec jest z moją grafiką. No prawie moją, ponieważ jakość dostarczonych zdjęć była fatalna i według mojego pomysłu powstało pokrowiec idealny. To już dla mnie mega duży plus, fachowa pomoc, doradzenie tak alby wszystko wyszło doskonałe.

Na stronie znajdziemy bardzo łatwą możliwość zamówienia pokrowca z własną grafiką. Nie trzeba ściągać żadnych programów, wszystko robimy na stroni i zajmuje to niewiele czasu. Według mnie to kolejna duża zaleta.

Wracając do pokrowca wykonany jest z Neopren. Jest to bardzo miękka, przyjemna pianka, która doskonale zabezpiecza laptop.

W środku znajdziemy dodatkową, dużą kieszeń. Takie rozwiązanie pozwala mi na osobne schowanie np. myszki.

Pokrowiec posiada zarówno rączki jak i pasek do zawieszenia na ramieniu z możliwością jego odpięcia.

Wszystko dopracowane jest w najmniejszym szczególe. Nic nie odpada, nie odrywa się, nitki nie puszczają, co daje mi gwarancję, że mój laptop jest bezpieczny.

Kolejny ogromny plus to możliwość dopasowania rozmiaru. Nie musimy zamawiać na konkretny, wystarczy podać wymiary, abyśmy otrzymali pokrowiec stworzony specjalnie do naszego laptopa.


Śmiało mogę napisać, że to najsolidniejsze etui, jakie miałam, a trochę ich było. Na dodatek jest śliczne. Ja jestem zachwycona i zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Możliwość stworzenia na podstawie własnego pomysłu.
·      Łatwe zamówienie.
·      Fachowa pomoc, jeśli jej potrzebujemy.
·      Doskonale uszyty.
·      Dodatkowa kieszeń.
·      Rączki i pasek.
·      Solidny.
·      Możliwość zamówienia na dokładny wymiar laptopa.
·      Doskonale chroni.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Youpibag oraz na FB.

Etui na laptopa Neopren(pianka) znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Bardzo dobre wykonanie i przydatne etui w czasie podróży

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda slicznie i wcale nie porzypomina pokrowca na laptop co tez duzym plusem a na taką większa aktówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny taki pokrowiec z własną grafiką, ciekawy sposób by chować swój laptop i przechowywać w takiej skrytce. A że jeszcze zdjecia zamienić w idealne to firma godna polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam się na tych pokriwcach ale jest sliczne bo ma koteczka

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne etui 😍Fajnie ze same możemy je zaprojektować. To zawsze dużo frajdy i mamy swoją wymarzoną torbę na laptopa. Pomoc ze strony firmy, doradztwo to wszystko nam gwarantuje że będziemy zadowoleni z zakupu .

    OdpowiedzUsuń
  6. Personalizowane etui 🙂 super pomysł na prezent. Rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  7. Po prostu wow. Dzięki,że dowiedzialam się o tak fantastycznej torbie.... Jest wyjątkowa. Każdy może mieć swoją, niepowtarzalną. Super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki bajeczny pokrowiec :)Też chcę taki ,ja mam zwykłą czarną torbę .Ten jest widać lekki i do tego taki piękny :) Muszę mieć podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Suuuper! I jeszcze tak kotkowo a z racji ze ja kociara to mega mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  10. na laptopa bardzo śliczna grafika, a jeszcze z kotkiem to już wogóle

    OdpowiedzUsuń
  11. ale piekna grafika po prostu cdna

    OdpowiedzUsuń
  12. ale fajny a nam akurat brakuje takiej torby, pokrowca na naszego lapka, już wiem gdzie zamówić ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pokrowiec cudny i ten kotek,ach Moja Wika już by się w nim zakochała ,naprawdę słodki obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam torbę do laptopa i szczerze jest tylko czarna i dość waży ;) Tu mamy coś fajniejszego,możemy dopasować idealnie do rozmiaru,stworzyć coś co nam się podoba :) Solidnie wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Torba ładnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  16. czarujące to etui spodoba sie raczej dziewczynkom,dobrze że jakość jest na wysokim poziomie

    OdpowiedzUsuń