niedziela, 1 kwietnia 2018

Wydawnictwo Egmont Książeczka pt.: „Strażak Lulek. Poczytaj ze mną” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: ”Strażak Lulek. Poczytaj ze mną”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Egmont.






Książeczki z serii poczytaj ze mną to książeczki z ciekawą, pouczającą historią do wspólnego czytania z dzieckiem.

W książce pt.: ”Strażak Lulek. Poczytaj ze mną” poznamy małą Edytkę, która się przeprowadziła do nowego domu. Bardzo tęskni za swoimi przyjaciółmi, a jedyną towarzyszką jest myszka Śnieżynka. To dzięki niej poznaje nowych przyjaciół, m.in. strażaka, który później dzielnie ratuje ją z pożaru.

Historia ciekawa i pouczająca. Napisana prostym, zrozumiałym językiem, które zachęca do słuchania, a starsze dzieci do czytania.

Ilustracje ładne, proste, ciekawe.

Moim zdaniem książeczka jest warta przeczytania wraz z dzieckiem. Polecam.

Zalety:
·      Ciekawa, pouczająca historia.
·      Ładne ilustracje.
·      Prosty, zrozumiały tekst.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz FB Galaktyka Czytelnika.

Książkę pt.: „Strażak Lulek. Poczytaj ze mną” znajdziecie TU.

17 komentarzy:

  1. Wygląda na ciekawą książeczke o takiej nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Chetnie bym poczytala synkowi o strazaku bardzo lubi ich ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój synek bardzo lubi takie historyjki. Straż pożarna jest jednym z jego ulubionych tematów w książkach

    OdpowiedzUsuń
  4. Temat strażacki jest nam bardzo bliski, na pewno sięgniemy po taką książeczkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Syn w tym roku na balu przebierańców był strażakiem :) Lubi tą tematykę więc książeczka pewnie mu się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój syn z pewnością byłby zachwycony. Świetna recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam z tej serii Poczytaj ze mną jedną książeczkę. Ta również zapowiada się ciekawie. Mój synek chciałby być strażakiem więc pewnie by mu się spodobała ta bajka.

    OdpowiedzUsuń
  8. u mojego synka akurat straż pożarna na czasie, chętne byśmy poczytali

    OdpowiedzUsuń
  9. Historie o strażakach ,samochody ,przygody nigdy nie przestaną ciekawić i chłopca i nawet dziewczynkę .Zawsze temat na czasie .

    OdpowiedzUsuń
  10. Napewno dla syna by się podobala

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne ilustracje,prosty text nawet dla mojej córki,która już troszkę inne książeczki lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Warta przeczytania, synkowi pewnie spodobalaby sie

    OdpowiedzUsuń
  13. Interesująca! Fajne duże,wyraźne ilustracje a tresc sama warta przeczytania. Takie historyjki z życia wzięte napisane prostym tekstem na pewno wciągną niejednego dzieciaka.

    OdpowiedzUsuń
  14. super książka i nie tylko dla chłopców choć to oni najbardziej lubią historie o strażakach

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa książka, a ostatnio temat strażaków mam codziennie, zwłaszcza ze mam jednego wielbiciela w domu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna :-) ostatnio jak widzielismy straz Tosia powiedziala, ze to Strazak Sam I ze idzie ratowac kotka :-) dzieki bajka taka jak ta, dzieci nie tylko poznawaja zawody ale I wiwdza w razie zdarzenia gdzie sie zwrocic

    OdpowiedzUsuń