niedziela, 8 kwietnia 2018

Style na Stole Bieżnik filcowy 100x30cm Classic Wielkanoc „Zając” - OPINIA


Zapraszam na opinię o bieżniku filcowym 100x30cm Classic Wielkanoc „Zając”, jaki otrzymałam od Style na Stole.





Bieżnik wykonany „z miękkiego filcu poliestrowo-wełnianego o grubości 3,5mm i gramaturze 600g/m2”. Jest naprawdę solidny. Używany bez delikatności, przy dzieciach (a każdy kto je ma wie co potrafią na stole wyczyniać J ) o pozostaje w stanie idealny. Nie zmechacił się, nie stracił kolorów, nie potargał się w żadnym miejscu.

Piorę go ręcznie, jakoś nie mam odwagi w pralce, ale dla mnie to nie problem. Przy praniu ręcznym nic się z nim nie dzieje.

Wizualnie bardzo mi się podoba. Mój jest w kolorze jasnego brązu, ale kolorów do wyboru jest sporo. Teoretycznie jest to bieżnik Wielkanocny. Dlaczego teoretycznie? Ponieważ wzór w króliczki i kwiatuszki moi zdaniem zda egzamin nie tylko podczas świąt Wielkanocnych, ale również, na co dzień.

Ogromny plus dla mnie to fakt, że nie trzeba go prasować. Nie mnie się ani trochę.

Znalazłam naprawdę sporo zalet, a ani jednej wady. Według mnie bieżnik zdał egzamin na 6 i zdecydowanie go polecam.


Zalety:
·      Ładny.
·      Wytrzymały.
·      Nie niszczy się podczas prania i używania.
·      Na święta Wielkanocne i na co dzień.
·      Nie trzeba prasować.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Style na Stole oraz na FB.

Bieżnik filcowy 100x30cm Classic Wielkanoc „Zając” znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. Wygląda slicznie wzór fajny chociaz ja bym kolor inny wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie oryginalne bieżniki. Wzór idealny na Wielkanoc, nie mniej jednak sama przyznałas ze jest wiele wzorów i kolorów zatem każdy znajdzie cos dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie się prezentuje. Pierwszy raz widzę obrusiki z filcu 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Bieżnik bardzo ładnie się prezentuje 😊 Z pewnością nie tylko na święta się przyda jak i bez okazji

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ladny kolor wzir z pewniscua nie tylko na wielkanoc ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. Bieżnik z filcu to dla mnie nowość. Jeszcze takiego nie miałam. Wybrałaś ciekawy i oryginalny wzór. Fajnie będzie wyglądał w każdym wnętrzu

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny bieżnik. Wyjątkowy i na prawdę ciekawie się prezentuje. U nas najbardziej przypadlby fo gustu synkowi, ponieważ on kocha zajączki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekny wzorek ale kolorek nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny wzorek w zajączki, myślę,że ładnie się prezentuje i na ławie i na szafce, do tego piszesz Aniu, że duży wybór kolorów - super

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawie się prezentuje, uwielbiam takie, których już nie trzeba prasowac i jest oszczędność czasu

    OdpowiedzUsuń
  11. z zajączkami łądnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy wzór,może nie ten kolor,i nie ten rozmiar ale lubię takie wynalazki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny ten bieżnik. W takiej oprawie każdy stół bez względu na okoliczności, zyska odpowiednią oprawę.:) Same zalety,nie trzeba prasować! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. będzie eleganckim dodatkiem na stole

    OdpowiedzUsuń