piątek, 27 kwietnia 2018

Sotelli Makaron Penne - OPINIA

Zapraszam na opinię o makaronie Penne, jaki otrzymałam od firmy Sotelli.




Makaron u mnie w domu jest dość często używany. Idealnie nadaje się do zup, zapiekanek czy sosów. Makaron Penne rewelacyjnie się skomponował z serem, szynką i pieczarkami w formie zapiekanki.


Smak ma trochę inny niż makarony innych firm, które miałam okazję jeść. Moim zdaniem jest smaczny.

Zapiekanka była w piekarniku chwilę dłużej niż zawsze. Makaron był miękki, ale nie papkowaty, co uważam za ogromną zaletę.

W jego składzie znajdziemy mąkę kukurydzianą oraz wodę, bez zbędnych dodatków. Jest wyprodukowany z 100% naturalnych składników, jest bezglutenowy. Zdrowy i bezpieczny i to dla każdego.

Według mnie do zapiekanek makaronowych jest idealny. Ja z chęcią nie raz po niego sięgnę. Polecam.


Zalety:
·      Smaczny.
·      Zdrowy.
·      W 100% naturalny.
·      Nie robi się papkowaty.
·      Idealny do zapiekanek makaronowych.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Sotelli oraz na FB.

Makaron Penne znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Oj chętnie bym wypróbowała taka zapiekankę makaronowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam okazję spróbować innego makaronu tej firmy i był pyszny więc z pewnością ten też skradł by moje podniebienie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepafam zapiekankami makaronowymi ale chetnue bym spróbowała z truskawkami ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ja takie lubie ale większośc sie rozgotowuje lub rozpieka za bardzo

    OdpowiedzUsuń
  5. zapiekanki makaronowej jeszcze nie jadłam, a ten makaron dobra ma opnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio też kupiłam makaron tej marki. Był świetny. Ten też z pewnością taki jest

    OdpowiedzUsuń
  7. W moim domu tez makaron jest czesto uzywany. Mnie sie bardzo podoba, że jak chwile dluzej posiedzi w piekarniku to nie jest papkowaty :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. rzeczywiście sporo makaronów jecie, ja raczej średnio przepadam ale kukurydzianego bym spróbowała

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiamy całą rodzinką wszelkie makarony 🙂

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię te makarony,choćby że względu na to ,że służą mojej diecie i dobrze się czuję

    OdpowiedzUsuń
  11. Makaron penne,rewelacja,kocham makarony.Ten jest idealny do moich wynalazków kuchennych z boczkiem,pieczarkami,szpinakiem i sosem śmietanowym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Recenzja mnie przekonuje do tego makaronu. Z chęcią go spróbuję.. Ma mnóstwo zalet :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam jeść zapiekanki, nadawalby się idealnie

    OdpowiedzUsuń
  14. skoro jest taki tutaj zachwalany to trzeba będzie pokombinować i zrobić jakąś zapiekankę najprościej z serem i śmietaną

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dużo makaronu gotuję,syn uwielbia :) Makaron penne idealny jest do zapiekanek czy zup,chętnie wypróbuję do jakiegoś dania :)

    OdpowiedzUsuń