niedziela, 29 kwietnia 2018

MILL clean kosmetyki do wnętrz Balsam do mycia i pielęgnacji domu ZŁOTO ORIENTU - OPINIA


Zapraszam na opinię o balsamie do mycia i pielęgnacji domu ZŁOTO ORIENTU, jaki otrzymałam od MILL clean kosmetyki do wnętrz.



Czy mycie podług może być przyjemnym relaksem? Okazuje się, że tak, a to za sprawą odprężającego, relaksującego zapachu płynu.

Zapach mnie strasznie się podoba, relaksuje. Doskonale wyczuwalny zapach herbaty połączony z lekką nutą różnych przypraw n.in. cynamonu, przypraw korzennych. Jest dość intensywny, wypełnia całe mieszkanie i pozostaje w nim na długie godziny.

Płynu używam do mycia podług i zdaje egzamin na 6. Podłogi są idealnie czyste, niezależnie czy mam do czynienia z zwykłym kurzem, czy plamami niewiadomego pochodzenia stworzonymi przez dzieci.

Wydajność płynu jest wysoka. Jedna zakrętka wystarcza mi na około 5 litrów wody, a to sprawia, że płyn się szybko nie kończy.

Opakowanie ładne i praktyczne. Przezroczysta, widać ile zostało jeszcze płynu, co dla mnie jest zaleta.

Ja jestem zdecydowanie na TAK. Płyn jest skuteczny i ma wspaniały, relaksujący zapach. Polecam.



Zalety:
·      Wspaniały, relaksujący zapach.
·      Skuteczny.
·      Wydajny.
·      Wygodne, praktyczne opakowanie.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę MILL clean kosmetyki do wnętrz oraz na FB.

Balsam do mycia i pielęgnacji domu ZŁOTO ORIENTU znajdziecie TU.

18 komentarzy:

  1. Mialam i sa super zapach ladny eweluna tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Po opini brzmi kusząco więc będę musiała wypróbować 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi zachęcająco , ciekawe jakby sobie poradził z moimi panelami

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię jak mi pachnie gdy sprzątam

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie miałam jeszcze styczności z tą marką płynów do mycia podłóg. Podoba mi się to niesamowite, niespotykane połączenie zapachowe. Jako że jest to balsam to pewnie też oprócz mycia, zabezpiecza i chroni podłogi

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejny raz błędy i błędy... Podłóg bo podlogi.... ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba mieć odwagę by się podpisać pod postem.

      Usuń
  7. Bardzo ciekawy zapach jak na produkt do mycia podłóg. Ale interesuje mnie bardzo, więc muszę poszukać i spróbować 🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten zapach i wydajność bardzo mi odpowiada...muszę kupić ten środek do mycia podłóg

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny,odprężający zapach,uwielbiam takie zmysłowe kąpiele,można delektować się zapachem a nawet zasnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z pewnością mycie było by przyjemniejsze

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za takimi zapachami ogólnie, ale do podlogi może by mnie aż tak nie draznil

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tam latać z mopem nie lubię jednak czasami trzeba,mała butelka a jaka wydajna

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy zapach a jak dzięki niemy polubi się mycie podłogi to poproszę całe opakowanie dla mojej żony :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Balsamy do mycia podlog firmy Mill sa super, tego nie mialam ale z czystym sumieniem moge polecic

    OdpowiedzUsuń
  15. Udowodniłaś już nie raz,że te kosmetyki do wnętrz są godne zakupu :) Jedna zakrętka a 5 litrów wody to całkiem wydajny jest :)

    OdpowiedzUsuń