sobota, 21 kwietnia 2018

Kleen-Tex Polska Mata Monotone - OPINIA


Zapraszam na opinię o Macie Monotone, jaką otrzymałam od Kleen-Tex Polska.




Mata jest dość duża, sporo waży w porównaniu do tych mi znanych, już na pierwszy rzut oka widać, że jest naprawdę solidna. Moja znalazła swoje miejsce na balkonie typu „loża” u mamy. Pasuje tam idealnie i rewelacyjnie spełnia swoje zadanie. Można śmiało wychodzić bez obuwia, gdy nie pada deszcz i nie marzną nóżki, izoluje od betonu, jednocześnie, gdy na nią napada nie śmierdzi, nie pleśnieje, nie gnije, a na dodatek ładnie się prezentuje.

Wyprodukowana jest z:
Tkanina: 100 % poliamid
Spód: 100 % guma nitrylowa.
Jest bardzo wytrzymała. Dla mnie ogromnie pozytywnym szokiem był fakt, że można ją prać w pralce. Muszę przyznać, że trochę się obawiałam, nawet nie tyle o matę, co o pralkę czy pod wpływem ciężaru nic się nie stanie. Moje obawy były zbędne zarówno mata jak i pralka pozostają w stanie idealnym.

Mata nie płowieje, jest antypoślizgowa, nie zawiera PVC, posiada Certyfikat Oeko-Tex 100 – jednym słowem ma wiele zalet.

Producent daje na nią aż 2 lata gwarancji przy stosowaniu się do zasad eksploatacji i konserwacji oraz 11 lat gwarancji na utratę kolorów.

Moim zdaniem mata jest wysokiej, jakości, łatwa w czyszczeniu i zdecydowanie solidna. Polecam.


Zalety:
·      Ładna.
·      Solidna.
·      Można prać w pralce.
·      Spory wybór kolorów.
·      Praktyczna.
·      2 lata gwarancji przy stosowaniu się do zasad eksploatacji i konserwacji.
·      11 lat gwarancji na utratę kolorów.
·      Antypoślizgowa.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Kleen-Tex Polska oraz na FB.

Matę Monotone znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Super już mi się podoba 😃😃😃

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa , ciekawe gdzie by się u mnie sprawdziła ale warto pomysleć

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa mata nawet prezentuje się ładnie

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie musiala bym muwc z 6 takich Kurcze alecby sue zdaly ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. niezła,główkuję gdzie u mnie mogła by się znaleźć,bo takie atuty zachęcają by ją kupić i cieszyć się na długie lata

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna, wytrzymała,solidnie wykonana,antypoślizgowa, można ją prac w pralce, ma tyle lat gwarancji -jak widać ma same zalety. Mi takie rozwiązanie przydałoby się na tarasie, gdzie mam terakote .Latem tam stawiam dmuchany basen dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super mata ,widzę ,że ma same zalety .Nie miałam takiej ,ale warto ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rozwiązanie na przykład na balkon czy taras 🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne rozwiązanie z tą matą na balkonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ale super mata, też przydałaby nam się taka, widać, że jest bardzo solidna, co do prania w pralce jestem również pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie solidne wykonanie to niewątpliwie atuty tej maty...warto jej się przyjrzeć z bliska

    OdpowiedzUsuń
  12. Solidna,można prać w pralce,różne kolory ,gwarancja też satysfakcjonująca,nie dziwie się że znalazła zastosowanie na balkonie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe rozwiązanie chociażby na wspomniany balkon

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, taka alternatywa zamiast plytek. Musze bardziej sie nia zainteresowac :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przydatna rzecz :) Mata taka wejściowa,designerska,jeszcze u nikogo takiego typu nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń