wtorek, 10 kwietnia 2018

Geometric.shop Lampa wiszącą geometryczna harmonijka - OPINIA


Zapraszam na opinię o lampie wiszącej geometryczna harmonijka, jaką otrzymałam od
Geometric.shop.








Lampa jest niedużych rozmiarów, co dla mnie jest ogromną zaletą. Rewelacyjnie się prezentuje w mojej nowej kuchni J.

Jest elastyczna, silikonowa. Bardzo łatwo zmienia się jej kształt, ustawienie, a to sprawia, że co dziennie mogę widzieć zupełnie inną lampę. Nigdy się nie znudzi.

Kolejny plus z możliwości zmieniania jej kształtu jest fakt, że im bardziej zakryjemy żarówkę tym mamy delikatniejsze, cieplejsze światło, a im wyżej damy silikonową część tym światła jest więcej. Już nie potrzebuję specjalnych żarówek by zrobić np. romantyczny nastrój J.

Umycie jej również nie należy do problemowych. Wystarczy ją rozprostował i umyć gąbką z płynem lub wilgotną ściereczką.

Moja jest koloru białego, jednak na stronie mamy możliwość wyboru z 5 kolorów.

Osobiście uważam, że lampa jest rewelacyjna i zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Ładna.
·      Oryginalna.
·      Elastyczna forma.
·      Łatwa w myciu.
·      Możliwość regulacji intensywności światła.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Geometric.shop oraz na FB.

Lampę wiszącą geometryczna harmonijka znajdziecie TU.

18 komentarzy:

  1. Ale super, do pokoju chłopca też może być, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sprawa. Bardzo fajne,ciekawe rozwiązanie. Super,że są takie pomysłowe i wyjątkowe lampy

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna, uniwersalna lampa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej, i cena mi się podoba 😂 a jaki wybór kolorów 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna chyba pomyślę o takiej jak bedę musiałą pozmieniac jakies stare :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa lampa do tego nie tylko można zmieniać jej wygląd ale również bez problemu umyć

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj jednak wybrala bym inny kolor niz bialy ale prezentuje sie pieknie ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie spodziewałem się, że lampy mogą być silikonowe 🙂 rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie się prezentuje. Zdecydowanie rewelacyjny,oryginalny pomysł z tym zmieianiem jej wyglądu.

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe rozwiązanie a lampa śliczna

    OdpowiedzUsuń
  11. też mi sie podoba, do kuchni idealna

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna,elastyczna,zmiana światłą no przyznam pomysł fajny i nie nudny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zmiana kształtu to ciekawe rozwiązanie :) Biała,uniwersalna do każdego pomieszczenia :) Mi się podoba ale nie zamierzam na razie zmieniać żadnej lampy w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Taka harmonijka tomnie sie podoba, zwlaszcza ze dzieki takiemu rozwiazaniu mamy inne swiatlo.

    OdpowiedzUsuń
  15. jest funkcjonalna,warto stawiać na takie rozwiązania

    OdpowiedzUsuń