niedziela, 29 kwietnia 2018

CUKRY NYSKIE Ciastka „słodkie marzenia” - OPINIA


Zapraszam na opinię o ciastkach „słodkie marzenia”, jakie otrzymałam od CUKRY NYSKIE.

W mieszance ciastek znajdziemy:
1. Markizy kakaowe.
2.  Wafle kakaowe.
3.  Markizy orzechowe.



Śmiało mogę powiedzieć, że doskonałe połączenie smakowe ciastek. Szczególnie markizy kakaowe przypadły mi do gustu, z pysznym kakaowym kremem, rozpływającym w ustach ciasteczkach. Idealnie słodkie, ale niemulące.

W markizach orzechowych znajdziemy ciemne ciasteczka połączone z orzechowym kremem. Również słodkie, ale niemulące, z doskonale wyczuwalnym smakiem orzechowym.

Ostatni smak w opakowaniu to wafle kakaowe, kruche, smaczne, z mocno kakaowym smakiem.

Ciastka „słodkie marzenia” są pyszne i zdecydowanie polecam dla całej rodziny J.


Zalety:
·      Pyszne.
·      Słodkie, ale niemulące.
·      Trzy różne smaki w jednym opakowaniu.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę CUKRY NYSKIE oraz na FB.

15 komentarzy:

  1. Kuszaca propozycja :-) az na sama mysl slinka cieknie

    OdpowiedzUsuń
  2. Każde sąd dobre ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielviam słodkości narobiłas mi smaka

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkości do kawki w takiej postaci to uwielbiam kuszące i smaczne

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zestawienie ciastek gdy przyjdą goście, 3 w 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam takie podobne ciastka kiedys, są dobre do kawusi idealne

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem łasuchem więc uwielbiam takie słodkości. Fajnie że są tu trzy rodzaje ciasteczek. Idealne zestawienie do kawki ,gdy wpadną niezapowiedziani goście, a i samemu też miło pochrupac .

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy znajdzie w tym zestawie coś dla siebie. Każdy łasuch jak ja z chęcią czyta takie smakowite opinie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodycze ostatnio odpadły z moich przyjemności,ale pozostali członkowie mojej rodziny zapewne nie raz by sięgnęli o te smakołyki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam, muszą być pyszne, nic dodać, nic ująć. Jestem lasuchem

    OdpowiedzUsuń
  11. W jednym opakowaniu możemy posmakować trzech różnych ciasteczek :) Jestem ogromnym łasuchem,ta paczuszka musi trafić w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. chętnie wbiłbym się w tą paczkę i posmakował wszystkich ciasteczek

    OdpowiedzUsuń