piątek, 13 kwietnia 2018

Coffee Style Kawa ziarnista Modena Style - OPINIA


Zapraszam na opinię o kawie ziarnistej Modena Style, jaką otrzymałam od Coffee Style.




Smak kawa ma bardzo dobry. Dość delikatny. „Wyczuwalne nuty smaku i aromatu m.in:
Jagodowa kwasowość, borówki, jaśmin, cukier trzcinowy, posmak winny, orzechy włoskie.” Taki opis znajdziecie na stronie. Ja wyczuwam orzechy włoskie delikatnym, kwaskowym smakiem jagodowym. Mnie bardzo posmakowała.

Jej aromat jest intensywny zarówno w opakowaniu jak i w filiżance. Już on zachęca do spróbowania, zanurzenia się w tym smaku.

Kawa ziarnista Modena Style bardzo przypadła mi do gustu. Doskonale zdaje egzamin, gdy mamy ochotę na ciekawy smak i lekkie rozbudzenie. Polecam.

Zalety:
·      Ciekawy smak.
·      Intensywny aromat.
·      Lekkie pobudzenie.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Coffee Style oraz na FB.

17 komentarzy:

  1. Hm ja preferuję rozpuszczalną ale znam kogos kto kocha sypaną choc nie wiem czy akurat ten smak by przpadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smak kawy kuszący skloniłam bym się by sprawdzić ten smak i jak pobudza 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie ziarniste kawy ,bo te z ekspresu należą do moich faworytów . Z tego co widzę ta kawka przypadłaby mi do gustu. Jest delikatna, aromatyczną, bez posmaku goryczy, ma ładny smak. Bardzo ciekawi mnie to połączenie smakowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ijednym slowem zaciekawil mnie smak tej kawy dlatego rob juz ide ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Już się w niej zakochałam. Uwielbiam kawe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Smak wydaje się być ok. Ciekawa jestem jak smakuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo interesujący produkt. Chętnie poznałabym smak tej kawki

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią poznałabym smak tej kawki...orzechowa nuta smakowa bardzo mi odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo orginalny w smaku, z chęcią bym wypiła takiej kawki

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy zestaw dodatków, aż bym chciała sama wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam iż kupę lat nie mogłam pić ziarnistej kawy,miałam po niej delirkę.Teraz będąc w ciąży tylko taką piję z expresu,inne mi nie smakują :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ma to jak świeżo zmielona kawa :) Taka kompozycja składników musi być smaczna :) Jestem jej ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak pobudzilas moje kubki smakowe opisem kawy ze mimi iz prawie 22 na tarczy ja dostalam ochote sie podelektowac :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. dla mnie kawa musi dać niezłego kopa nie jestem przekonany czy mi ta zasmakuje

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń